2013. szeptember 11., szerda

I.fejezet 23.rész

   Sziasztok!!Na hát meg is hoztam a legújabb részt!Nagyon hálásak vagyunk a támogatásért,a hozzászólásokért és az új felírátkozóért!!Ez a rész kicsit más,mint a többi,nagyon is életbe vágó!Reméljük tetszeni fog!!Na de nem is húzom tovább az időt,hagyom a kíváncsi olvasókat elmélyülni a történetben!!:)Jó olvasást!

u.i: Aki már látta a This Is Us-t,hogy tetszett?És mi volt a kedvenc része??:)
                                                                                  Beca és Fanni.♥


*Rebeka szemszöge*
Nagyon aggaszt,hogy Fanni nem veszi fel a telefont,csak remélni tudom,hogy nem csinál semmi örültséget.Próbáltam már elérni facebookon is,de nem adott semmi életjelet.A twitteren görgetek lefelé,amikor egy igen érdekes cikk akkadt a szemem elé.
“NIALL HORAN ÁTVÁLTOTT NŐCSÁBÁSZ ÜZEMMÓDBA?”
Nemhittem a szememnek.Fogalmam sincs,hogy mégis miről írhatnak a cikkben.Nagy volt a csábitás,de egy egyszerű mozdulattal lecsaptan a laptomom tetejét.Csak bámultam magam elé,nem tudnák Fanni szemébe nézni,ha valami olyat irnának a cikkbe ami igaz lehet.De amilyen gyorsan lecsaptam a tetejét olyan gyorsan felnyitottam.Bűntudat ide,bűntudat oda a kiváncsiság győzött.Megkerestem a cikket és egy nagy levegővételele elkezdtem olvasni,a legrosszabra felkészülve.
“Niall Horan (19 éves) a One Direction ír szépfiúja szingliként élte mindennapjait,amit be is vallot,hogy nem áll szándékába változtatni.Mostanáig.Nem rég az egész One Direction,furcsa módon eltűnt.Napokig senki se hallot róluk semmit.Senki se tudta,hogy mégis hová tűntek de végül kiszivárgott a hir,miszerint egy távoli országba mentek koncertezni.Az a bizonyos koncert augusztus 13.-án volt megrendezve.De valami mégis szemet szúrt a rajongóknak:a fiúk már augusztus 9.-től senki sem látta őket Londonban.Ez arra kővetkeztett,hogy a fiúk a koncert előtt 4 nappal már ott voltak.Az ottani rajongók,nagy készülődéssel várták kedvenceiket,de azok nem jelentek meg egyik hotel előtt se.De akkor mégis hol,lakhatak?Teszik fel a kérdést egyre többen.A koncert napján a fiúk,nem magukba jelentek meg,hanem egy barna hajú és egy szőke hajú lány kisértébben.A koncertről egy kisebb after party-t terveztek a fiúknak,ahol a 2 lány újra észrevehető volt.A koncert végén amikor a fiúk az említett,buliba tartottak,úgy látszot,hogy Niall nagyon elvolt foglalva a szőke hajú lánnyal,akivel önfeledtül nevetgélve és EGYMÁS kezét fogva jöttek ki az épületből.A két fiatal közöt észlelhető volt,hogy a lány jóval fiatalabb,mint Niall.Erről egyik fél sem nyilatkozott,bár nem is úgy néztek ki akiket érdekelné a kővetkezmények. Egy-két nappal később a két fiatalt egy helyi étteremben látták.A legeldugotabb asztalnál ültek,ahol a világot kizárva csakis egymással foglalkoztak.Nevetgéltek,sőt még egy-egy forró csók is elcsattant,ami bizonyára nem volt egy barati csók vagy csak egy véletlen.Az ottaniak azt nyilatkozák,hogy jobban hasonlítottak egy szerelmes párra,mint csak holmi barátokra.Pár nap múlva az egész One Direction meg a két titokzatos lány egy repülőtérren voltak és,mint a későbbiekbe megtudtuk Liam-t,Louis-t és Zayn-t búcsúztatták.Ha valóban van valami a Niall és az ifiú lány között,akkor meglehetett érteni,hogy nem távozot együtt a 3 bandatársával.Na de mivan Styles úrral?Vajon gyengéd szálak füzik a másik titokzatos lányhoz?Ezt sajnos még nem tudjuk bíztosan,hiszen sosem mutatattak többet,mint szimpla barátok.Egy nap múlva Niallt és az állitolagos kedvesét együtt látták a reptérren,ahol gyengéd csókokat,öleléseket és puszikat osztottak meg egymással.Ám mit kerestek megint a reptéren és egyáltalán miért búcsúzkodnak?Erre válasszal szolgálhatunk:a napokban távozot el az élők közül a nagypapája,akiről többször is hiresztette,hogy mennyire jó a kapcsolatuk.
A pofám leszakad,hogy miket megnem irnak.Szabályosan az ember bőre alá bújnak.De honnan tudnak ennyi mindenről?Számomra ez egy örök rejtély lesz.Gondoltam,hogy ennyivel be is mutatták az újságirói tehetségüet,de sajnos nem.Ha már idáig elolvastam,végig viszem.
“Niall gépje Dublinba szállt le.Azt gondolnánk,hogy innén egynesen Mullingar-ben igyekezet,de akkor egy hatalmasat tévedünk.Niall egy kávézóba,ment be egyedül,majd nagyjából 10 perc múlva távozott,Zoe Whelan – nal,az éppen egyre feltörekvő ír modellel.Egész a parkolóig mentek,majd onnan bepattantak Zoe kocsijába és,a legközelebbi hotel felé vették az irányt.
Hogy, mi történhetet tovább azt már csak ő tudják.Enyje-enyje Niall,szabad igy átverni a lányokat?Talán átvette a szerepet Harry Styles-tól (19 éves)?Mivel mindenki tujda,hogy Harry nyiltan felvállalta azt,hogy mennyire szereti a nőket.Vajon várható lesz egy ilyen bevallás az ifiú Horan részéről is?Az se kizárt,hogy talán Harry szárnyai alá veszi és egy igazi nőcsábászt farag belőle.Mivel tudjuk,hogy Harry ebbe a témában már szakértőnek számít.
A állam már a földet súrolta.Fogalmam sincs,hogy mit higyek.A kép tényleg alátámasztja,hogy együtt ültek be a kocsiba,de az még nem jelent semmi,nem?Kezdtem kétségbe esni.Ha ez az egész igaz,akkor egy hatalmasat csalódtam Niallbe.És amit Harryről irtak,az egszerűen lesokkalt.Gusztustalannak tartom az ilyen újságirókat. Minnél hamarabb el kell menjekek Fannihoz,még mielőtt elolvasná a cikket. Egy könnycsep szökött ki a szememből,amit azonnal letöröltem.Nem volt szabad sírnom egy hülye újságcikkért.Harrynek nem szabad látnia ezt a cikket.De a sors nem úgy akarta.Még mielőtt kinyomtam volna,Harry jött be a szobába és sajnos egyből kiszúrta,hogy valami nincs rendbe.
-Mi történt? – éreztem hangjába az aggódalmat.
-Jajj,semmi,csak elbambultam! – mosolyogtam,bár inkább valami grimasznak sikeredet.
-Nemhiszek neked! – mondta és mielőtt lehajtottam volna a laptopom tetejét,ő kirántotta a kezemből és maga felé forditotta.Nemhiszem el,hogy milyen idióta vagyok.Ijedten pislogtam Harry felé,akinek fokozatosan komorult el az arca.
-Francba !– csapta le a tetejét és kezébe temete az arcát.
-Harry,jól vagy? – kérdeztem aggódva.
-Úgye tudod,hogy szeretlek – nézet fel.
-Egy percet se kételkedtem ebbe! – férkőztem közelebb hozzá és megcsókoltam. – Itt most nem a mi kapcsolatunk van válságba,hanem a Fannié és a Niallé. – mondtam miután szétváltunk.
-Öltözz fel,én addig lent várlak a kocsinál. – mosolygott.
-Sietek! – vettem az irányt a fürdő felé,ha Harry megnem akadályozta volna ezt az ajkaivval.
-Harry...-váltam el tőle,de ő újjból ajkaimra tapasztotta sajátjait.Annyira gyengéd volt,nagyon nehéz volt ellenálni neki,de muszáj sietnünk. – Igy nem fogunk elérni Fannihoz soha !– néztem a szemébe.
-Lent várlak,folytathatjuk később is! – vigyorgot öntelten.

Nem vágtam vissza semmivel,mivel tudtam,hogy akkor megint nem fogok szabadulni egy ideig.Gyorsan rendbe szedtem magamat és indultam is lefelé,remélve,hogy még nincs késő.
*Fanni szemszöge*
Semmi kedvem senkivel beszélni,legfőképpen találkozni nincs.Mostmár nem csak dühös vagyok Niallre amiért még mindig nem hívott,hanem aggódom is.Mi van ha történt valami vele út közben?Nem akarom elveszíteni!Talán jobb is ha nem gondolok a legrosszabbra.Talán,csak magányra van szüksége,pedig velem mindent megbeszélhetne,de megértem,most mit érezhet.
Még csak dél körül járhatott az idő,de mégis olyan nyomottnak,fáradtnak és reménytelennek éreztem magam.Semmire sem tudtam odafigyelni,ezért jobbnak láttam ha egy kicsit lepihenek hátha kitisztulnak a gondolataim.Félálomban lehettem amikor valaki belépett a szobámba,kopogás nélkül,üvöltve.
-Én meg mondtam neked,hogy ezt fogja veled tenni!-mondta apám kiabálva egy újsággal a kezében amit az ágyra dobott.
-Mi ez?-kérdeztem nyugodtan.
-Olvasd csak el!Ez a szemétláda!Már elejétől kezdve nem tetszett nekem ez a gyerek!-mutatott az újságcikkre.
A címe “NIALL HORAN ÁTVÁLTOTT NŐCSÁBÁSZ ÜZEMMÓDBA?”.Na msotmár én sem voltam annyira nyugodt,elkezdtem olvasni az első sorokat.Itt a mi közös életünket tárgyalták.
-De hisz ebben semmi rossz nincs!-néztem apámra értetlenül.
-Olvasd csak tovább!A kis álszent.

8 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett.!
    Fergetegesen írtok és fordulatok is vannak benne bőven..szuper csak így tovább.!! :DD
    hamar kövit :3

    VálaszTörlés
  2. úristen ez nagyon szuper lett <3 hamar kövit <3 úúú úgy izgulok hogy mi lesz :)) :DD

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyooooon ,angyon jó lett:)Már kiváncsian várom a kovetkezot:)Siessetek vele:)

    VálaszTörlés
  4. Köviit!!!Most kezdtem el olvasni de nagyon jó!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönjük nagyon szépen,remélem továbbra is velünk maradsz! :)
      Beca x

      Törlés