2013. október 15., kedd

I.fejezet 30.rész 4 /4

  Sziasztok! Végre itt vagyok, mivel, hogy őszinte legyek én is vártam már nagyon, hogy felkerüljön ez a rész.  Egyszerűen imádom ezeket a részeket. Nem is mondanám, hogy miért, szerintem biztosan ráfogtok jönni. Jó olvasást!

                                                                                               Beca x.


*Rebeka szemszög*
 Fogalmam sem volt, hogy meg szobába lehet, így az ajtón keresztül hallgatóztam. Az utolsó szobából gitár hangok hallatszott ki. Kopogtam egyet és az ajtó előtt állva vártam a választ. Nem szólt senki vissza de a gitár még mindig hallatszott. Kopogtam még egyet de még mindig semmi. Így kopogás nélkül nyitottam be .Niall ott ült az ágyon és lehajtott fejjel pengette a hangszert.
-Niall? – kérdeztem csendbe.
-Szia – nézett ijedten fel. – Nagyon sajnálom,hogy nem mentem le, csak tudod, nem akartam rontani a hangulatot – állt fel.
-Ugyan Niall, hogy mondhatsz ilyet? – mentem közelebb hozzá. –Te hozzánk tartozol.
-Boldog születésnapot – ölelt meg.
-Köszönöm szépen Niall – öleltem vissza.- De mesélj, hogy vagy?- ültem le az ágyra.
-Ramatyul – ült le mellém.
-Találkoztál már vele? – kérdeztem.
-Nem,itt van? – pislogott nagyokat.
-Még nincs, mindjárt megkel érkezzen.
-Félek. Félek attól, hogy ha lemegyek mi lesz. Annyira szeretem, nem akarom elveszteni. – szántotta végig az arcát egy könnycsepp.
-Tudom Niall, tudom! -  öleltem meg. – Ő is szeret téged, csak sajnos amíg nem tudja meg az igazat nem fog veled szóba állni – simogattam nyugtatóan a hátát.
-Még nem állok készen elmondani. Félek, hogy aztán mi lesz.
-Gyere le kérlek, a kedvemér!t – mosolyogtam.
-Rendben – törölte le  a könnyeit. Igazából könnyebben, ment mint gondoltam volna. Remélem, hogy még ma kibékülnek. Fölöslegesnek éreztem azt, hogy kikérdezem, hogy mi az igazság.Fanninak Nialltől kell megtudja .Niall a sarokba rakta a gitárját majd felém indult. Elindultunk együtt lefelé. Az utolsó lépcsőn megállitottam.
-Mosolyogni – kuncogttam.
-Megpróbálom – mosolygott.
Leérve egy újabb meglepetés ért.Az asztalon,ahol még mikor felmentem tele volt alkohollal most már gyertyák disziteték és egy hatalmas torta amin nevem van.Mindenki körbe állja Harryt aki egy gitárral  a kezébe ül egy széken.Eleanor elém jön és leültette egy székre ami Harry mellett van.Mindenki mosolyogva figyel minket még Niall is aki már helyett kapott a többiek mellett.Meglepetségemre Fanni is mosolyogva áll Perrie mellett.Az egész nappali tökéletesen megvan világítva egy pár gyertya álltal.Harry mosolyogva figyel engem,majd végig húzza a kezét a gitár húrjain.Már most könnybe lábadt szemekkel figyelem ahogy egy ismerős dallamot kezd el játszani.Figyelem ahogy a tökéletes telt ajkai sorban formálják a Little Things sorait.Zöld szeme tökéletesen látszik a halovány fénybe.Louis szólóján már végleg eltört a mécses nálam.Próbáltam leraktározni minden egyes pillanatot,minden egyes hangot ,pillantást.Figyelmem a többiekre terelődőt.Perrie könnyezve bújt Zayn karjaiba,Louis lopva puszikat csalt az ugyan könnyező barátnőjére,Liam és Sophia egymás karjába bújva mosollyal az arcukon figyeltek minket.Tekintettem Fannira és Niallre pillantottam,akik egymásra nézve pityeregtek.Legalábbis Fanni.Innentől fogva csak Harryre szenteltem a figyelmem.Ő lesem véve a tekintetét rólam énekelte tovább.Mélyen egymás szemébe nézve énekelt és gitározott is egybe.Harry volt az első szerelmem.Sosem váltott még ki senki belőlem ennyi érzelemet.Szinte még sosem ragaszgottam valakihez ennyire.Harry az utolsó pár akordott lepengetve letette maga mellé a gitárt és egészen közel hajolt hozzám.
-Boldog születésnapot! – csókolt meg.A csókunk nem tartott sokáig de minden érzelem benne volt az ő részéről és az enyémről is.
-Ez annyira szép volt Harry,köszönöm.Köszönök mindent amit eddig tettél értem tettél.Hihetetlenül szeretlek,Harry. – mondtam még mindig pityeregve.
-Én is téged Rebeka.Sose éreztem ilyet még senki iránt.Örökké szeretni foglak – csókolt meg.Ez a csók sokkal tovább tartott mit a másik de a szenvedély ugyan úgy megvolt benne.
-Harry,fent van 5 szoba,bőven van helyetek de nem itt. – mondta Louis.
-Ne ronts már el a pillanatot! – szipogott Eleanor.
Harryvel nevetve váltunk el,majd még egy apró puszit nyomott a számra.
-Te tényleg egy érzéketlen vagy! – vágta hozzá nevetve Perrie.
-Na de itt az ideje ,hogy a szülinapos felvágja a tortát esetleg  a barátjával –nevetett Fanni.
-Oké,hát akkor gyere Harry. – fogtam meg a a kezét.
-Biztos,én nem akka....- kezdet bele a mondatba de nem tudta befejezni,mert egy torta szelet repült a feje felé.
-Ezt most megkapod – markolt bele a tortába és széjjel kente az arcomon.
-Ez így nem ér.- mondtam nyávogós hangon.
-Tényleg nem ér,szegény torta.Azért van itt ,hogy megegyük nem,hogy elpocsékoljuk.Na majd én gondoskodok róla. – vette el a tortát Niall és a konyha felé slisszolt.
-Hé az az én tortám volt! – ordítottam utána.
-Majd visszakapott ha lenyugodtatok Harryvel! – mondta teli szájjal.
-De te most megeszed.  – ordítottam vissza.
-Nyugi van még egy,gondoltam,hogy lesz valami baja,így kettőt hoztam. – nevetett Fanni. – És boldog szülinapot.Milyen 17-nek lenni? – ölelt meg.
-Eddig nem jó,mert a pofám tiszta tortás. – nevettem.
-Az az én hibám volna,nem? – kuncogott Harry.
-Nem,biztositaalak róla,hogy nem. – löktem meg.
-Na gyere ide -  mondta miközben az ölébe húzott. – Szeretlek – dörmögte a hajamba.
-Én is Hazza mackó – válaszolt helyettem Louis lányosan hangon.
-Igen,igaza van Louisnak. – nevettem.
-Szerintem adjuk oda az ajándékunkat – mondta Liam és elővett egy ajándék zacskót.
-Majd csak akkor bontsd ki ha otthon vagy. – mondta Zayn.
-Ez mi hármunktól van! – tette hozzá Louis.
-Köszönöm fiúk,de nem kellett volna – pusziltam meg mindegyikőjüket.
-Nekünk is van ám ajándékunk – nyújtott át ő is szintén egy ajándék zacskót Eleanor.
-Biztosan tetszeni fog – kacsintott Sophia.
-Fanni mondta meg,hogy mi a méretted így remélem jó lesz. – nevetett Perrie.
-Csak te nézd meg,aztán majd mutasd meg Harrynek,vagy esetleg együtt nézéttek meg. – nevetett Fanni.
-Hát köszönöm – pusziltam meg őket is majd bele néztem a zacskóba.Nagy szemekkel túrtam bele,úgy,hogy csak én lássam.Fekete –csipkés fehérnemű .
-Lányok ez most komoly? – mondtam komolyan.
-Teljesen. – nevettek.
-Mutasd már meg nekem is. – kiváncsiskodot Harry.
-Huh?Mi?Nem. – nevettem.
-Na gyere már Rebeka,muti nekünk is – kérlet Zayn és Louis.
-Kérdezitek,meg a barátnőiteket,mert én ugyan kinem szedem. – nevettem.
-Na El,micsoda? – kérdezte Louis.
-Feket – csipkés fehérnemű – mondta ki hangosan.
-Nem ilyen hangosan gondoltam Eleanor – rejtettem a kezembe az arcom.Éreztem,hogy több vér áramlik a fejembe a kelleténél.Fokozatosan melegedet az arcom ami egyszóval azt jelentette,hogy akárcsak egy paradicsom vagyok jelen pillanatba.
-Höhö Harry,szexi feket-csipkés fehérnemű – húzogatta a szemöldökét Zayn.
-Lányok ez most komoly? – kérdezte Harry majd a végén elnevette magát.
-Teljesen komoly,néz bele a csomagba. – kuncogott Sophia.
Éreztem,hogy Harry az ölembe nyúlt a csomagért,de én azon pillanatba felkaptam és felszaladtam.A legelső szobába beszaladtam és leültem az ágyra.Jobban szemügyre véve a fehérneműt megállapítottam azt,hogy egy egyszerűnek nem nevezhető mégis egyszerű fehérnemű.Amit hát,nem tudom mikor lesz alkalmam felvenni.
-Hahó,bejöhetek? – kukkantott be Harry az ajtón.
-Persze –tettem vissza a kezembe lévő fehérneműt a zacskóba.
-Figyelj,ne érezd kellemetlenül magad emiatt – mondta komolyan Harry.-Biztosan hasznát tudod venni. – nevetett.
-Harry most komolyan? – nevettem el magam kínomba.
-Rendben.De azért megnézhetem?– nyúlt felé.
-Nem-nem- ütöttem a kezére. –Döntsd el vagy most akarod megnézni így,vagy majd rajtam? – tettem fel a csábos ajánlatot.
-Hívogató az ,hogy megnézem,de inkább rajtad szeretném látni először – karolt át hátulról.
-Jó fiú . –nevettem.
-Én még nem adtam oda a születésnapi ajándékodat – köszörülte meg a torkát Harry. –Tudod,akkor akartam átadni mikor kettesbe vagyunk és ez szerintem a tökéletes alkalom – mondta miközben át adott egy kis dobozkát.Kíváncsian bontottam fel a rajta lévő szalagot,majd levettem a tetejét.Egy egyszerű nyaklánc volt amin a medál egy H betű volt.
-Köszönöm Harry ez egyszerűen csodás- csókoltam meg.
-Nekem is van egy ugyanolyan. –vette ki a felsője alul egy ugyanolya nagykláncot csak egy picit hosszabitot na meg férfiasabb amelyen alul ott díszelgett egy R betű.
-Nagyon szeretlek Harry- pusziltam meg. – Segítesz feltenni? – adtam át neki a nyakláncot.
-Persze. –  söpörte a hajam bal oldalra.Miután feltette gyendég puszikat kezdet adni a nyakamra.Végig puszilta az össze létező helyet aztán felé fordítva kényeztette tovább gyengéden az ajkaim.Lassan el nem szakadva egymástól dülöngéltünk el egész az ágyik.Végig döntött majd felém tornyosulva folytatta az elkezdett dolgát.Számról áttért a nyakamra,ahol egy helyet gyengéden nedves puszikkal hintette majd szívni kezdte.Hangosan sziszegve jeleztem neki,hogy hagyja abba.
-Ennek megmarad a helye – kuncogott.
-Ez itt fölösleges – mondtam majd letéptem róla a felsőt.Egyenként fogytak rólunk a ruhák.Mindegyik sorba a földre pottyant.Néhány perc múlva már csak a fehérnemű választott el minket.Apró csókokkal hintette a testem összes porcikáját.A nyakamtól indulva haladt végig egészen a hasamig.A testem sóvárgott minden egyes mozdulattal után.Elfordítottam a fejem és a és a semmibe nézve élveztem Harry érintéseit.Akkor tudatosult bennem,hogy mit is csinálunk mi.Szeretem Harry,de úgy érzem,hogy még nincs itt a tökéletes alkalom.
-Harry – ültem fel evvel megzavarva Harryt.
-Tessék? – mosolygott huncutan.
-Sajnálom é-één még,nem állok készen erre. – hajtottam le a fejem mikor kiszaladt a szememből az első könnycsepp.
-Hé,semmi baj – emelte fel a fejem Harry. – Nincs semmi,gond megértelek- törölte le.
-Szeretlek Harry,én nem akkarom,hogy ezért megharagudj – mondtam.
-Ez nem változtat semmin.Én ugyan úgy szeretlek ,mint ezelőtt egy órával ,egy nappal vagy akár egy hónappal.Öltözünk fel és menjünk le a többiehez,rendben? – csókolt meg.
-Szeretlek Harry. – váltam el tőle.
-Én is téged. – mosolygott.
Amilyen gyorsan csak tudtunk mindketten felöltöztünk.Mikor mindketten végeztünk közbe néztem a szobán és megakadt a szemem a földön heverő zacskón.
-Még hasznát fogjuk venni !. – emeltem fel és feltettem az ágyra.
-Szerintem is. –karolt át nevetve Harry.                                                              

5 megjegyzés:

  1. Első komi! Imádtam ezt a részt. Nagyon várom a következőt! :)
    Anett x.

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó rész! Várom a kövit!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó ez a rész is kiváncsi vagyok a következö részre :)

    VálaszTörlés
  4. szupi rész <3 <3 nagyon várom a kövit <3 :)

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok! Ez a rész egyszeruen szuper lett!Már kezdtem izgulni,hogy Beca és Harry télleg lefekszenek egymással,mert az még korai lenne neem??Viszont a Niall és fanni dolog,az amikor Harry énekelt becának és fanni kozben konnyes szemmel Niallra nézett nagyon megható volt és szomorú!jó lenne oket újra eggyutt látni! Xx.Zselyke.!:)

    VálaszTörlés