2013. augusztus 19., hétfő

#1 Díj






                           Megkaptuk az első díjunkat One Direction Vampire Story - tól ♥


                                                                     Szabályok:


                                                              -10 dolog rólunk
                                                              -10 kérdés válaszolása
                                                              -10 kérdés írása
                                                              -4 embernek tovább küldés
                                                            

10 dolog rólunk :
1.Fanni 6 hónappal kisebb,mint én.
2.Mindketten egy üvegbe gyűjtünk One Direction koncertre.De mára már csak Fanni gyűjti mivel én  abba hagytam.
3.Előre szoktuk megírni a részeket a bloghoz.
4.Mindketten tovább akarjuk folytatni a blogolást,bár nem biztos,hogy együtt.
5.Fanni már egy fél órája legyezi magát,mivel nagyon meleg van.
6.Most éppen Zara Larsson-t hallagattunk.
7.Imádok filmeket nézni bármilyen kategóriába míg Fannit nagyon nehéz rávenni ,hogy megnézzen egyet elejétől-végig.
8.Fanni egyke,nekem pedig van egy húgom.
9.Fanni pont az ellentétem.Míg én egyfolytában beszélek,ő csendesen visszahúzódik.
10.Fanninak Niall  a kedvence ,míg nekem Harry,de ettől függően mindegyiket ugyanúgy szeretjük.


 10 kérdés megválaszolása :
1.Hova szeretnél eljutni?
F:Először Londonba mennék aztán meg Ausztráliába ,aztán meg a többi.
R:Legelőször Londonba és aztán egy világkörüli útra mennék.

2.Olvasod a blogomat?
F:Elkezdtem olvasni.
R:Még nem volt időm de ahogy lesz egy kicsi is elkezdem.

3.Mi a legjobb tulajdonságod?
F:Nem tudom.
R:Fogalmam sincs,hogy nekem mi lenne az.Legalábbis én nem tudom megmondani,hogy mi.

4.Kedvenc One Direction számod?
F:Little things és Moments ,de most akkor felsorolhatnám az egész albumot.
R:Irresistible és They don`t know about us ,de különben mindegyiket imádom.

5.Kedvenc évszakod?
F:Tél.
R:Ősz és nyár.

6.Kit szeretnél leginkább most megölelni?
F:Niall Horan-t. ♥
R:Nem tudom.Magamat vagy Harry-t :))

7.Ha kívánhatnál egyet mi lenne az?
F:Eléggé sok van :(
R:Talán ,hogy a One Direction jöjjön Magyarországra. ♥

8.Milyen színű a szemed?
F:Kékes zöld.De inkább zöld.
R:Barna.

9.Mi a horoszkópod?
F:Nyilas.
R:Rák.

10.Mi motivál az írásra?
F:Az,hogy elképzelem ezt az egészet,azt írom le amit én tennék abban a helyzetben és hogy talán egy nap valóra vállhat ez az egész,de az esély erre kb.40 millió az 1-hez,de addig is lefoglal az írás és nem érzem annyira a fiúk hiányát. :(
R:A fanfiction írással át tudom élni azt amit talán soha.




10 kérdés írása:
1. Tízes skálán mennyire szereted az édességeket? 
2.Hány blogod van?
3.Ki a példaképed?
4.Kedvenc filmed?
5.Játszol valamilyen hangszeren?
6.Olvasod a blogunkat?
7.Melyik hónapba születtél?
8.Ha egy napra akárki bőrébe belebújhatnál,ki lenne az?
9.Kedvenc dal?
10.Vannak testvéreid?



Akinek tovább küldjük:

1 megjegyzés:

  1. Helloo:)
    Tőlem is kaptok egy díjat:DD Megérdemlitek. http://lily-thegameisnotoveryet.blogspot.hu/2013/08/1-dijam.html
    Lily S.xx

    VálaszTörlés