2013. augusztus 28., szerda

I.fejezet 21.rész

                            Sziasztok!Meghoztuk az új részt .Nagyon köszönjük a 3 hozászolásat az előző részhez.Reméljük,hogy fog tetszeni a rész !


                                                                            Beca és Fanni x.






*Niall szemszöge*
Reggel Fanni halk szuszogására ébredtem ami számomra felemelő érzés volt.Karjaimba tartottam azt a személyt akit az életemnél is jobban szeretek.Megnyugtató volt látni ahogyan egyenletesen veszi a levegőt,mikőzbe a mellkasomon fekszik.Reggeli ámélodásomat,a hasam hangos morgása zavarta meg.Óvatosan megemeltem Fannit,majd az egyik párnát a feje alá igazitotam és indultam lefele a konyhába,megadni a hasamnak a várva várt ennivalót.Lent már javábban folyt a reggelizés,Zayn,Liam ,Beca és Harry társaságába.
-Reggelt – ültem le Beca mellé.
-Neked is... – fordult felém és egyenesen a felsőmre köpte a teát,majd hangos nevetésbe kezdet.
-Mi a baj? – kérdeztem ijedve,mivel már a fuldoklás határán állt.
Beca öklendezésére mindenki rám nézet,majd hangos röhögésbe kezdet.Egyáltalán nem értem,hogy mi a bajuk van.
-Srácok,min tudtok annyira nevetni? – kérdeztem komolyan.
-Niall,máskor is kellene használj piros rúzst,előnybe hozza a szemed szinét – nevetett Harry.
-Mi? – kérdeztem ijedten,majd oda szaladtam a legközelebbi tükörhöz.Próbáltam észrevevehetetlenűl oda lépkedni de sajnos nem  sikerült,mivel Louis pont akkor sétált lefele a lépcsőn.Ijedten rápillantotam,ami hangos nevetésel jutalmazot.
-Cicuskám,mennyi egy kör? – huzogatta a szemöldökét. – Csak úgy intézük el ,hogy Eleanor és Harry ne tudjon róla,rendben? – kérdezte boci szemekkel.
-Menj a pokolba Tommlinson! – löktem arrább és változtattam az  útvonalamat a szobánk felé.
Amikor beértem a szobába egyenesen a fürdőt vettem célpontnak.Fanni pont a fogát mosta.Amint meglátot,a reakciója hasonló volt a Rebekájéhoz.A fogkrémet egyenesen tükkörre köpte.
-Úr Isten.. – állt egyhelybe majd elkezdet nevetni.
-Egyáltalán nem vicces! – mondtam és a kagyló felé közeledtem.
-Tudom és bocsi,de annyira aranyos vagy! – nézet bűnbánoan,visszafojtva a nevetését.
-Louis,már arról kérdezősködöt,hogy mennyi egy kör! – nevettem el magam.
-De azért remélem nem egyeztél bele semmibe !– ölelt meg Fanni.
-Nem,de se választ nem adtam neki – húzzogatam a szemöldököm,mire Fanni nagyra nyilt szemekkel nézet rám.
-Csak vicceltem !– csókoltam meg. – Jó lenne,ha most adnál valamit amivel letudnám ezt szedni !
-Pillanat – mondta majd a kezembe nyomot egy üveget. – Ezzel lemoshatod,én addig megyek reggelizek,ha van valami akkor lent lesze – puszilt meg és kiment a fürdőböl.
Remek,azt se tudom,hogy most mit kedzjek evvel,de sikerülni fog eltávolitani ezt a hülyeséget az arcomról.
*Rebeka szemszöge*
Hát ez a reggel teli volt csipkelődésekkel,főleg Niall és a fiúk között.Sokszor kikérték a véleményünket,hogy most ki kezdte és ki az ártatlan na meg persze ki a bűnös.Általába mi Fannival ilyenkor bementünk a legközelebbi helységbe,ahol zárható az ajtó és vártuk amég lenyugodnak a kedélyek,majd 20 perc múlva kezdődik újból ez a folyamat.Körülbelül úgy 12 óra fele,a fiúk össze szedték az összes cuccaikat és elindultunk a reptérre.Harry vezetet,én mellete foglaltam helyet az anyós ülésen a többiek pedig hátul.A mostani út is tejles hangzavarba telt,csak mi Harryvel hallgatunk.Igazából számomra nagyon furcsa lesz a fiúk nélkül.Annyira szeretni valók,mindig megtudnak nevetetni bámilyen helyzetbe vagy.Minden nyárnak van egy saját története szerintem.Ennek a nyárnak is van.Olyan barátokra találtam akiket sosem fogok elvesziteni.Bár csak egy pár hete ismerjük egymást számomra olyan mintha már évek óta ismerném őket.És tudom ha valaha elveszteném önmagamat ők mindig melletem fognak állni,bármi történjen.Ezen a nyáron rátaláltam arra a személyre akit napról-napra jobban szeretek.Bár tudom,hogy ez nem lesz igy mindig.Ősztől jön a suli,Harryéknek pedig vissza kell menjenek a stúdioba igy alig lesz időnk egymásra.Mivel ez az utolsó évem nem lenne tanácsos,hogy kimaradjak az órákról,vagy esteleg,hogy ne tanuljak.Tudom,hogy nehéz lesz,de bizom benne,hogy sikerülni fog legyőzni a távolságot.Nekem ez a nyár nem EGY nyár volt.Számomra ez A nyár volt.Ahogy ez a pár hét képei bevillantak,úgy nehezetek el a szemhéjaim,ami lassacskán álomba taszított.Valami nedveset éreztem az arcomon ami arra kénsztetett,hogy kinyitsam a szemem.Egy gyönyörű smaragdzöld szemmel találtam szembe magam és egy telt ajkakkal amik mosolyra húzodtak mikor meglátták,hogy szemeim kinyilnak.
-Megérkeztűnk – lehelt egy érzéki csókot Harry a számra.
-Szeretlek – mondtam Harrynek,majd megcsókoltam.
-Én is téged – csókolt vissza.
-Kukkolóink vannak – mondta Harry csókunkat félbe szakitva.Kikukkucskáltam az ablakon és lám-lám,az egész társaság ott vigyorgot.Se szó,se beszéd,feljebb huztam az ablakokat és mivel sötétitett, nem nagyon volt esélyük tovább kukkolni.
-Huncut – vigyorgot Harry.
Kezeimet a nyaka köré tekertem ,majd közelebb huztam magamhoz és megcsókoltam.Egy pár másodperc múlva hallatszot ahogy valaki bebújik a kocsiba.
-Mi nem akarunk zavarni,csak tudjátok mindjárt lekésik a gépet! – tette védelmezően maga ellé a kezét a mi kis haspókunk.
-Megyünk – mondtam,majd átmásztam Harryn.Én utánam ő is kikászálodot,majd tejles éppségbe elindultunk a repülőtér felé.Bent nem volt annyira nagy forgalom,meg szerintem is ki venn észre 5 tiszta feketébe öltözöt fiút 2 lánnyal,úgyan senki.Ahoz az ajtóhoz érve ahol már a fiúk magukba kell menjenek tovább megálltunk egy pár pillanatra.Fanni elindult mindenkit végig ölelgetni.Úgyanúgy tettem én is.Sorba vettem mind a három fiút.Louissal kezdtem,aztán Liamhez fordultam.Mindkettőt megöleltem és bár szót beszéltünk.Zayn kővetkezet.Talán mindegyikőjük közül ő fog a legjobban hiányozni.Vele beszéltem meg a Harrys ügyet is,ő adot tanácsot,amivel sikerült nem elvesziteni a fejem és tejlesen lemondani Harryről.Közelebb léptem hozzá és jó szorosan megöleltem.
-Megfojtassz pici lány! – mosolygot miközben ölelt.Pár pillanat múlva méltoztattam elengedni.
-Remélem mihamarabb találkozunk – mosolyogtam.
-Hamarább,mint gondolnád! – mosolyogt.Ez a mondata nagyon össze zavart.Hamarább mint gondolnád?Mit jelentsen ez?
-Hogy-hogy ?– kérdeztem de ő csak kacsintot egyet.
-Csoportos ölelés! – ordítozott Louis.Mindenki szorosan megölelte egymást.Az ölelés addig tartót amig a hangos bemondon benem mondták,hogy a londoni járat hamarosan indul.
-Vigyázatok magatokra !– mondta Louis majd követte Zayn és Liam példáját és elindult az ajtó felé.Még egyszer hátra fordultak,integetek és bementek az ajtón.Harry a kezembe csúsztata a kezét,majd úgy indultunk a kocsi felé.Harryt felváltotta Niall és igy Fanniék kerültek előre mi pedig hátra.A kocsiba egész úton a csend uralt,csak a rádió halk zenéje járta át.Harry vállára döntöttem  a fejemet és csak bámult kifelé az ablakon.Megkönnyebülés volt amikor megláttam az ismerös kaput és házat.Kiszálltunk az autóból majd Harryvel andalogva indultunk el a házba.Amint beértünk megcsapott a jellegzetes illat ami számomra az otthon illata.Harry és Niall levágodott a kanapéra majd  a tévét kezdték kapcsolgatni.Mi Fannival kivonultunk egy bögre teával a teraszra.A nap már kedzett nyugovóra térni,már biztosan elmúlt 8 óra.Az égen piros,narancssárga és sárga szinek domináltak amik tökéletes hangulatot adtak a kertnek.Csak ültünk egymás mellet,mig Fanni megnem törte  a csendet.
-Nemsokára Harry és Niall is elmenek – forult felém.
-Tudom,de nem szabad erre gondolni,majd lesz akkor erre elég időnk – ittam bele a teámba.
-Mióta vagy te ennyire optimista? – nevetet. – Harry tiszta jó hatással van rád.
-Haha ,vicces vagy! – mondtam komolyan – Pedig az évek során volt pár ilyen opitimista ötletem! – nevetem el magam.
Még egy olyan másfél órát beszélgetünk,hasztalan dolgokról.Például az is szóba jött ,hogy az ég miért kék és a fű miért zöld.Azt hiszem,hogy ráfért a barátságunkra egy ilyen beszélgetés,csak a semmiről.Kis idő múlva mi is bementünk ahol Niall csokis kekszet falatozva nézetttt egy latin szappanoperát,de Harry sehol se volt.Fanni beleúgrott Niall ölébe amitől az ír barátunk kezéből kilőkte a kekszeket.Arrébb tette Fannit és idegesen szedegete felfelé a kekszet a szőnyegröl.Úgy látszik nagyon belefeletkezet a tévé nézésbe.Kezdtem kételkedni abba,hogy megakarom kérdezni,hogy hol van Harry,inkább megkeresem.Fanni és Niall önfeldten civakodott ,észre sem vették,hogy én leléptem.Első sorba a már kettőnk háloszobájába mentem,ahol meg is találtam.Harry aranyosan feküdt az ágyon,nehézkesen pislogva.
-Merre voltál? – morogt a párnák közöt.
-Fannival a teraszon. – ültem fel az ágy sarkára.Harrynek nem nagyon tetszet az ,hogy én hol ülök,úgyhogy arrébb huzot,én meg egyenesen az ágyékára estem.
-Hmm – fordult felém – Mindig is szeretem ha egy lány céltudatos !– vigyorgot kajánul.
-Nagyon vicces kedvedben vagy Styles! – hajoltam közeleb majd megcsókoltam.A csókunkat Harry mocorgása zavarta meg.
-Leszálhatnál rólam..Khm..Tudod – mocorgott tovább.
Nevetve száltam le róla,majd egyenesen a fürdőbe igyekeztem és magamra zártam az ajtót.
-Héé de nem úgy értetem,a csókomat azért kérem! – hallotam ahogy ordit.
Ez tovább ösztözöt arra,hogy még nem menjek ki,úgyhogy inkább eldöntötem,hogy gyorsan lezuhanyok.Háth nem a gyorsaságomról vagyok hires,idő érzékem szerint nagyjából egy fél órát zuhanyoztam.Épp átfésültem a hajam amikor valaki tejlese erőböl dörömbölni kedzet az ajtónál.
-Beca,jól vagy?Tudod,hogy nem úgy gondoltam.. – mondta elhaló hangon.
Még egyet fésültem a hajamba,majd sietősen megforditotam a zárt,ami jelezte,hogy nyitva van.Ahogy katant a zár,úgy eset be Harry az ajtón.Szorosan ölelte a derekam,mig én lábújj hegyekre állva öleltem körül nyakát.
-Most komolyan?Miért haradugudnék meg? – álltam vissza eredti magaságomba.
-Nem tudom – húzogata a vállát. – Szeretlek – puszilt meg.
-Én is – pusziltam vissza.
Harry megfogta a kezem és az ágyig vezetet.Mig ő kikapcsolta a tévét addig én bebújtam az ágyba,majd pár pillanat alatt ő is kővete példámat.Szorosan magához huzot ,én meg a fejemet a mellkasára tettem.
-Jó éjszakát – puszilt bele a hajamba.
-Neked is – mondtam.Újjbegyeimmel apró köröket rajzoltam a mellkasára,amit nem fedet semmi.Pár perc múlva hallotam egyelnetes szuszogását,ami engem is az álom világba kényszeritett.  

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó! :D Tudom hogy minden részhez ezt írom dehát ha ez az igazság! ;) Olyan kis aranyos volt ez a rész! <3 Imádom ahogy írtok!! Gyorsan a kövit! :D ;D

    VálaszTörlés
  2. Ez a rész is szuper lett:)Mint a tobbi:))NAgyon ugyesek vagytok:)Mikor lesz kovetkezo rész?

    VálaszTörlés
  3. köszönjük szépen :) aranyosak vagytok :*
    Beca és Fanni x

    VálaszTörlés
  4. Szuper lett!Siessetek a kövi résszel!

    VálaszTörlés