2013. augusztus 22., csütörtök

I.fejezet 20.rész

Sziasztok!Elég rég nem hoztunk új részt de most itt vagyunk.Megkaptuk a legelső díjunkat aminek nagyon örülünk,na meg mindjárt 5000 felett lesz a blog nézetsége.Ez most nem a bloghoz,fog tartozni de ti hogy vagytok az új párossal Liam-mel és Sophia-val?Mi elfogadtuk,hogy van egy új barátnője,bár nekem még semleges a véleményem róla.De még mindig nem tudjuk elhinni azt,hogy Zerrie jegyben jár.De ezt nem azt jelenti,hogy nem örülünk neki.Sőt az ellenkezője nagyon örülünk az ő boldogságuknak.Ez a hét tele volt meglepetésekkel a directionerek számára,ami személy szerint nekem elvonta a gondolataimat attól,hogy mindjárt itt a suli. :( Úgyhogy tessék élvezni még a maradék időtöket! Jó olvasást!

                                                                                     Beca x.




*Fanni szemszöge*
Reggel kaptam egy SMS-t anyától,hogy hazaértek és beszélni szeretnének velünk.Meglepett ugyan,hogy többes számban beszéltek.Nagyon remélem,hogy megbékélnek végre a helyzettel,de nem hiszem,hogy ilyen könnyen menne minden.
Niall könnyen fogadta,de ő is ideges egy kicsit,látszik rajta.Már elindulni sem volt egyszerű,mert Harry nem nézte jó szemmel,hogy Niall müzlivel a kezében ült be.
Egész úton,csak bámultam kifelé az ablakon,próbáltam elterelni a gondolataim,de nem igazán sikerült.Végül is Rebekáékon is próbáltam gondolkodni,mi ez a hírtelen változás.Bár látszott,elejétől fogva,hogy olyanok voltak,mint egy civakodó házaspár,nem ment könnyen,de végül egymásra találtak.Annyira elgondolkodtam,hogy Niall a kezét lengette az arcom előtt.
-Hahó,itt vagyunk!Ha jó helyen járunk!-nevetett fel.
-Jó helyen!-próbáltam mosolyogni.
-Nyugi,nem lesz semmi baj!-mondta megsimítva a kezem.
-Remélem!-és kiszálltunk az autóból.
-Megjöttünk!-mentem be a házba.
-Sziasztok!-ölelt meg anya engem és Niall-t is.Fúrcsáltam,de anya sosem volt vele ellenszenves.
-Apa?-kérdeztem.
-A nappaliban van!-mutatott anya a nappali felé.
-Szia apa!-ültem le a kanapéra.
-Jó napot!-köszönt Niall is.
-Sziasztok!-szólalt meg apa mosolyogva.
-Hozzak valamit??Narancslé,pogácsa?-kérdezte anya.
-Nem köszönjük!-mondtam.-Térjünk a lényegre.
-Na szóval..-ült le anya is.-Volt időnk gondolkodni és arra jutottunk,hogy talán kicsit szigorúak voltunk rátok nézve.Mi is voltunk fiatalok és tudjuk,most mit érezhettek.!-mondta mosolyogva és apát kicsit oldalba lökte.
-Bocsánatot szeretnék mindkettőtöktől kérni!Szánalmasan viselkedtem!-mondta bűnbánó hangon.Felálltam és megöleltem,nem tudtam mit mondhatnék.Apa is felállt és Niallel kezet fogott.Végre,minden rendben van!
-Köszönjük,hogy megértettek minket!Talán ez kellett is ahhoz,hogy rájöjjünk,hogy mennyire szeretjük egymást!-válaszolta Niall,mosolyogva.
-Ha ti is boldogak vagytok,akkor mi is!-mondta anya mosolyogva és örömteli hangon.-Maradtok ebédre?
-Maradunk?-néztem Niallre.
-A többiek kint várnak minket az erdő szélén!-nevetett fel.-De azért egy ebéd még belefér!
A konyhába mentünk,már meg is volt terítve,szerintem anya sejthette,hogy maradunk.
Mindenki csendesen elfogyasztotta az ebédet,jó volt újra itt lenni a családommal,de az mégjobb volt,hogy Niall is itt ülhetett köztünk,de nem úgy,hogy veszekedés van.
-Indulnunk kéne!-szólt Niall,amikor már a tányérjáról minden ehető eltűnt.
-Szerintem is!-válaszoltam és felálltunk az asztaltól.-Anya,apa köszönjük szépen az ebédet és,hogy megértettetek minket.-öleltem meg mindkettőjüket.
-De azért vigyázzatok magatokra!-mosolygott anya.
-Ti is,sziasztok!-mondtam majd elindultunk kifelé.
-Viszlát!-köszönt el Niall is.
-Mondd nyugodtan,hogy “sziasztok”!-mondta apa.
Beszálltunk az autóba és egyenesen a többiekért mentünk,mert vihar közeledett és még mindig minket várnak.Mikor odaértünk már minden össze volt szedve,csodák-csodájára még a mi sátrunkat is hajlandóak voltak lebontani.
-Na végre ide értetek!-kiáltott Louis.
-Mi volt??-kérdezősködött Beca.
-Megbékéltek a helyzettel és minden rendeben van!-mondta Niall majd megcsókolt.
-Jajj,de aranyos,de mostmár igazán elindulhatnánk!Kezdek fázni!-didergett Lou.
-Csak rajtatok múlik mikor szálltok be,de én vezetek!-mutatott saját magára Hazza,erre mindenki megmozdult és elkezdte bepakolni a csomagjait az autóba.
-Itt még több csomag van,mint amennyivel jöttünk!-törölte a száraz homlokát Zayn.
-Mert nem tudunk semmit összepakolni csak kibontani!-csóválta a fejét Liam nevetve.
Mindenki összeszedte magát és végre úton voltunk hazafelé,vagyis ismét Becáékhoz.Harry a vezetés helyett,nagyrészt Rebekával foglalkozott.
-Harold!!Nem akarok itt és most autóbalesetet szenvedni úgyhogy jobb lenne ha az útra figyelnél,majd otthon foglalkozol Becaval!-mondta Lou huncut mosollyal.Szegény Louis-t Hazza figyelembe sem vette.Egész úton fél szemét Rebekán tarototta.De sikeresen,éppen és egyben hazaértünk.
*Rebeka szemszöge
Ahogy haza értünk mindenki felrohant a szobájába,egyesek kipakoltak mások pedig bepakoltak.Kár,hogy Liamék ilyen hamar mennek vissza,de tejlesen megértem az okát.
Én a szobámba válaszottam ki a tiszta ruhákat és a piszkos ruhákat,amikor épp kopogtak.
-Szia – támaszkodot Harry az ajtónak.A kezében a csomagjaival.
-Szia – mondtam és egy gyors csókot váltotunk. – Amúgy te hova indulsz a csomagaiddal? – mutattam a kezében lévő bőröndre.
-Hát ide – tette le a böröndjeit az egyik sarokba – Mármint a szobádba költözöm! – mosolygott angyalian.
-Igen? – kérdeztem. – És honnan tudod,hogy ebbe én belegyezek? – vontam fel a szemöldökömet.Válasz helyet csak egy csókot kaptam.
-Ha az kell,hogy a szobámba költöz,hogy igy csókolj akkor nyugodtan – nevettem.
-Kérésed számomra parancs! – mondta és ledöntöt az ágyon majd ott folytata tovább tevékenységét.Annyira elvoltunk foglalva” , hogy észre se vettük,hogy valaki áll az ajtóba.
-Khmm – másztam ki Harry karjaiből és zavarosan álltam fel az ágyról,mikor meghallotam Niall hangját az ajtóbol.
-Mi a bajod Niall? – vettet egy szúros pillantást Harry Niallre.
-Én nem akkarok zavarni a turbékolásotokba,de az a gond,hogy mindenki éhes és ebbe a házba csak Beca tudd főzni – rebegetette a szempilláit.
-Megyek – püfogtem és indultam le a konyhába.Igazából nem tudom,hogy miért reagáltam ilyen hevesen,de ez már megszokot nálam.Leérve  a konyhába már mindenki késsel és villával a kezükbe ültek az asztal körül.
-Mi jót főzek a kis éhenkorászoknak? – nézegetem a hütőt.
-Spagettit – orditozot Louis.
-Jó választás – nevettem – Gyorsan kész van és ehető is  - tettem oda vizet melegedni.
Megérkezet Niall is meg Harry is  és ők is helyet foglaltak.A vacsora gyorsan telt,aztán mivel a fiúk holnap mennek elmentek lassan alváshoz készülni.Harryvel gyorsan elmosogatunk,ami abból állt,hogy én mosogattam és ő nézte ahogy csinálom,mivel szerinte nagyon elragadtató.Abban a pillanatban kezdtem kételketdni barátom mentális éppségében.Most meg éppen ő kapcsolgatta a tévét én pedig figyeltem.Már lassan 2 órája a szobámban gubasztunk,már lehet olyan éjfél táj.Harry kikapcsolta a tévét ,majd bebújt az ágyba mellém.Közeleb húzódtam hozzá majd csak hallgatunk,amig Harry megnem tőrte a csendet.
-Van egy ötletem,te csak hozd a simk készletedet – mosolygott gonoszul.
-Harry.. – mondtam komoly hangon – Mit akkarsz csinálni? – álltam fel az ágyról.
-Hát a fiúk utóló éjszákája gondoltam megviccelhetnénk őket – vigyorgot.
-Ebből még baj lesz Harry,de benne vagyok  – mosolyogtam huncutul.
Pár pillanat alatt már készen álltunk az ajtó előtt.Valójában még nem tudtam,hogy mit akkar ,de úgy érzem,hogy nemsokára nem csak megtudni fogom,hanem bűnrészes is leszek.Harry óvatosan kinyitotta az ajtót,majd úgyanolyan csendben be is zárta.Kezét az enyémbe csúsztata és úgy indultunk a nappaliba.Ahogy leértünk nem kissé voltunk meglepve.Louis,Liam,Zayn és Fanni a nappaliba súgdolóztak és kuncogtak.
-Mit csináltok ti itt,ilyen későn? – sutogtam.Elég megrémült arcot vágtak,tehát bizonyára ők is oly annyira meglepőthetek mint mit.
-Háth semmit – rejtet el egy kis dobozkát a hátához Fanni.
-Túl jól ismerlek! – húztam össze a szememet – Tudom,hogy valamit kitaláltatok amivel jól megtudtok szivatni! – mondtam,és Fanni felé indultam.Kivettem a kezéből a kis dobozkát és óvatosan lecsavartam a tetejét.
-Tejszinhab és méz? – néztem rá furán.
-Smink készlet? – kérdezte amikor  a kezembe lévő kis dobozkára nézet.
-Kezd össze állni a dolog! – bólogattam –Ti sunyi módon kitaláltatok valamit amivel megszivathatók minket, és mi is ugyan igy.
-Jah de mostmár nem lesz semmi a  tiétekből se és a miénkből se. –húzta el a száját Zayn.
-Niall alszik,nem? – kérdezte Harry.
-Igen,hasonlít valakire,aki megigéri,hogy fent lesz aztán meg nyugodtan alszik! – utalt Fanni az erdei incidensre.
-Ne veszekedjetek inkább gyertek utánam! – utasitot mindenkire Harry.

Elindultunk fel az emeletre ,majd Fanniék szobájánál Harry egy huncut mosollyal az arcán felénkfordult.Lassan kinyitota az ajtót ahol Niall egy párnát ölelgetve alig hallahatóan horkolt.Mindenki csendben bejött a szobába.Harry elvette a smink készletet,majd egész Niall fölé mászot.Niall elkezdet mocorogni,amivel sikerült mindenkit megijesztenie,de csak a hátára feküdt.Harry ismertete velünk a tervét ami abból állt,hogy kisminkeljük Niallt.Mindenki benne volt kivéve Fannit.Rosszálóan csóválta a fejét,esze ágában sem volt cinkos társunk lenni.Egy szavazással elintéztük,ami azt jelentette,hogy csak megcsináljuk.Harry és Louis végezte a piszkos munkát.Zayn,Liam,Fanni és én csak a távolból figyeltük őket.Ahoz képest,hogy fiúk nagyon jól elvégezték a munkát.Niall arcára felkerült nem kis mennyiségű piros rúzs;kék,lilla és piros szemfesték ezek mellé még társult egy kis púder meg egy kis szemceruza.A munka felügyelök,akik mellesleg mi voltunk,már alig bírtuk ki,hogy ne nevesünk.A digitális órára pillantotam ami éjjeli fél 3 mutatot.Kezdtem aggódni a fiúk miatt akik holnap valószinűleg,alig fognak tudni lábra állni.Egy 10 perc múlva Harryék már készen voltak a mesterművükkel tehát mindenki elindult a saját szobája felé.A szobánkba érve bebújtam az ágymba ami mostmár a mi”  ágyunk volt.Szorosan Harry mellé bújva aludtam el. 

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó rész lett,és gratulálok a dijhoz:))Gyorsan kovit:)

    VálaszTörlés
  2. Egy újjab remekmű! ;) Ez a rész is szokás szerint fantasztikus. Annyira jó, hogy végre Fanni szülei elfogadták Niall-t!! :D Nagyon gratulálok a dijhoz! Megérdemeltétek!! :D <3 Gyorsan a kövit!!! ;) :DD

    VálaszTörlés
  3. köszönjük szépen:)Nagyon aranyosak vagytok,köszönjük a támogatást,ha nem kapnánk visszajelzéseket,talán nem lenne ennyi erőnk megírni őket!! ♥
    Beca és Fanni♥

    VálaszTörlés
  4. gratu a díjhoz! <3 úúú nagyon kiváncsi vagyok hogy mi lesz a reakciója:DD szuper rész <3

    VálaszTörlés