2013. augusztus 31., szombat

Közérdekű!

                        Sziasztok!Sajnos ma NEM új részt hoztam.Arról lenne szó,hogy alig kapunk visszajelzéseket.Minden héten felteszünk nagyjából 2 részt,amihez minimum várnánk 5 kommit.De sajnos mindig csak egy-egy szokott lenni,pedig van 19 feliratkozónk.Nagyon lehangoló szokott lenni,nekem is meg Fanninak is egyaránt,mikor izgatottan megnézük,ha gyültek hozászólások és amikor oda juttunk ,hogy megnézük egyből legördül  a mosoly az arcunkról.Az előzö “ilyen” megjegyzésnél azt mondtam,hogy eszünk ágába sincs abba hagyni,de ez megváltozott mára.Komolyan fontolgatjuk azt,hogy inkább abba hagyjuk az egészet a fenébe és nem kinozuk magunkat avval,hogy olvasot keressünk.Nekünk megvan írva még nagyjából 4-5 rész,amit feltennénk és aztán abba hagynánk az egészet.Ez csak rajtatok múlik,hogy abba hagyjuk vagy nem.Elvégre nekünk még egy csómó ötletünk van ehez a bloghoz amit igazán szeretnénk véghez vinni.De ha nincs ki olvassa akkor meg minek írjuk le?Tehát úgy döntöttünk,hogy kiteszünk egy szavazást ami elfogja dönteni a blog sorsát.Egy hétig fog tartani ami azt jelenti ,hogy mától (2013.08.31) egészen jövő szombatig (2013.09.06).Remélem ezt a bejegyzést senki se veszi zokkon.Egyáltalán nem arra szántuk,hogy valaki megsérdődjön,csak szeretnénk tudni,hogy érdemes-e tovább folytatni vagy nem?



                                                                       Beca és Fanni x.

9 megjegyzés:

  1. Szerintem folytatnotok kellene!Végülis nem az olvasók vannam az íróért hanem az író az olvasókért!És az hogy nem komiznak az nem azt jelenti hogy nem is olvassák.Sok olyan blog van amihez még komi sincs és mégse hagyják abba az írást!Ti se tegyétek!Remélem adtam egy kis önbizalomlöketet! ;) xoxo. Summer C. (Réka)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen a bíztatást!Csak tudod azért mégis várnánk egy kis visszajelzést és zavaró tud lenni,hogy nem tudjuk tetszik-e nekik az amit írunk!Mindenképpen megvárjuk mi lesz a szavazés vége és eldöntjük!
      Fanni és Beca:)

      Törlés
    2. Tényleg folytassátok!Nekem ez a blog adja a reményt,ahogy beleképzelem magam Rebeka helyébe...

      Törlés
  2. szerintem folytassátok :) nagyon tehetségesek vagytok, szóval érdemes lenne folytatni ezt a blogot :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönjük szépen :) jó hallani azt,hogy szeretitek azt amit írunk és nagyon köszönjük a biztatást! ;)
      Beca és Fanni x.

      Törlés
  3. én is egyetértek az előttem szólókkal:)) nagyon szeretem a blogot, szuper,ügyesek vagytok, folytassátok sztem is ,mert nagyon jó <3 <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon köszönjük a biztatást! <3
      Beca és Fanni x.

      Törlés
  4. szerintem ne hagyjatok abba..lusta vagyok komizni..de mostmar fogok.:)))))) :*

    VálaszTörlés