2013. augusztus 5., hétfő

I.fejezet 15.rész

                 Meghoztam  az új részt!Köszönjük az elmúlt résznél a hozászolásokat és az új feliratkozókat! <3
A következő részt csütörtökön teszük fel!Jó olvasást!

                                                                                         Beca x.



*Rebeka szemszöge*
Nem nagyon lepett meg a dolog,hogy Niall el akarja vinni Fannit randizni,vagyis anélkül jöttek össze ,hogy randizni voltak volna vagy valami.Fanninak biztos fog tetszeni főleg ha Niall rendezi meg.Habár én is megrendeztem volna nekik szívesen.A tegnap esti randi Harryvel egyszerűen tökéletes volt ,még egy fiú sem tett értem ennyit.Épp mentem volna Fannihoz de kopogtak.
-Jöhetsz – mondtam.
5 ember viharzott be a szobámba és mosolyogva néztek engem,csak Fanni hiányzott.
-Mit csináltatok megint? – húzogattam a szemöldökömet.Louis akkart beszélni de közbe vágtam – Nem csinálok répa tortát! – mondtam határozottan.5 nap alatt 4 répa tortát csináltam NEKI.
-Nem most nem kell,talán később. Harrynek eszébe jutott egy jó ötlet. – mondta Lou.
-Oké mondjad,csak ha túl perverz adj egy kis időt ,hogy készüljek fel lelkileg legalább. – mondtam.
Harry sértődötten hozzábújt Louishoz és szipogni kezdett.
-Én nem vagyok perverz – szipogott.Olyan életszerűen tette ezt,hogy kezdtem megsajnálni.
-Jól van na,gyere ide – „érzékenyültem” el én is.
Szipogva odajött hozzám de ahelyet,hogy megölelt volna egy puszit nyomot az  arcomra.
-Ezt a puszit most inkább hanyagoljuk és térjünk át a lényegre!! – mondta Liam.
-Tehát,azt gondoltam,hogy elmehetnék sátorozni 2-3 napra. – mosolygott angyalian Harry.
-És ebbe mindenki benne van? – kérdeztem.
-Niall nem nagyon akart de amikor meghallotta ,hogy lesz pille cukor beleegyezett!- nevetett Zayn.
-Oké,én is benne vagyok –mondtam – Úgy emlékszem,hogy van egy 3 személyes sátram és két 2 személyes.Hogy lesz akkor az alvás rend? – kérdeztem.
-Hát nyilvánvaló,hogy Fanni és Niall együtt,Louis,Zayn és Liam a 3 személyesbe – mosolygott idiótául Harry  – És teljes véletlen szerűen neked meg nekem nincs helyünk és meg szívesen osztozkodom a sátramon – mosolygot Harry.
-Ezt aztán jól eltervezted! – veregette meg Louis Harry hátát.
-Jól van,akkor maradt ez az alvás rend – szorítottam össze a szemem és Harry felé néztem.Ő egy önelégült mosollyal a száján nézett vissza.
-Ne örülj túlságosan Styles! – böktem oldalba.
-Rendben Kovács !– kuncogott és elhagyta a szobát.
Lassan  a többiek is kimentek.Úgy döntöttem ,hogy elmegyek vásárolni,mivel Niall lassan de biztosan kieszi a hűtőtszekrényt.

*Fanni szemszöge*
Nagyon izgultam a randi miatt,főleg azért,mert nem tudtam,hogy Niall hova szándékozik vinni.Alig ismeri a várost,nem hiszem,hogy magában szervezi meg,biztos Rebeka segít neki.Már egy fél órája állok a szekrényem előtt.Halvány lila gözőm sincs ,hogy mit vegyek fel.Annyit tudok,hogy vacsorázni megyünk,de nem mondta,hogy hogyan kellene felöltöznöm.
-Rebeka!Ez az! – kiáltottam fel és indultam át Rebekához.Szinte betörtem az ajtót,ami nekem egyáltalán nem szokásom,Rebekával ellentétben.Nyugodtan ült az ágyon és nyomkodta a laptopját ,még heves bejövetelem sem szakította meg.
-Segítségre van szükségem – ültem le mellé.
-Komolyan?Neked?Mégis miben?Sose kértél tőlem segítséget! –és a szája „o” alakra váltott.
-Nem tudom,hogy mit vegyek fel a randira – húztam el a számat.
-Ez nem egy nagy baj – mondta – Gyere – fogta meg a kezem és a szekrényéhez húzott.
Kotorászni kezdett,minden ruháját az ágyára dobta,majd legvégül egy fehér rózsás ruhát vett elő.
-Ez egyszerűen elképesztő – vettem el tőle. – Képes lennél nekem adni? – kérdeztem.
-Persze,csak azután kimosva és kivasalva kérem vissza – komolyodott el. – Csak vicceltem,tudom ,hogy mennyire fontos ez neked !– mondta.
-Köszönöm – öleltem meg.
Elvettem a ruhát és indultam volna kifele de Rebeka utánam szólt.
 -Ezt is vidd – nyújtott át egy hozzá illő piros kardigánt – És sok szerencsét a randira,holnap mesélsz,különben is lenne nekem is miről mesélni !– mondta és visszaült az ágyra.
-Holnap egy csajos nap? – kérdeztem.
-Aha,2 órakor legyél kész – mondta.
-Oké – becsuktam az ajtót és átslisszoltam a saját szobámba.
Gyorsan lezuhanyoztam,a hajamat kisimítottam és egyik oldalt egy kis tincset befontam majd finoman oldalra tűztem.Felöltöztem,magamra fújtam a kedvenc parfümöm és egy kis csillogós szájfényt kentem a számra.Hm,még csak negyed 9,még van 15 percem.
-Bejöhetek?-hallottam meg Niall hangját az ajtón kívülről.
-Persze!
-Hú,de gyönyőrű vagy!-jött közelebb és megcsókolt.
-Köszönöm,de te sem panaszkodhatsz!-mondtam.Egy piros ing féleség volt rajta fekete nadrággal.Még össze is öltöztünk pedig meg sem beszéltük ki mit vesz fel.
-Indulhatunk?-kérdezte és újjait az enyéim közé csúsztatta.
-Igen!-válaszoltam.
Amikor leértünk a nappaliba érdekes módon senki nem ült lent,csak Harry majszolt valamit a konyhában.
-Jó szórakozást!-mondta Harry teli szájjal.
-Meglesz!-mondtuk egyszerre majd kiléptünk az ajtón.
Niall kinyitotta előttem az autó ajtaját,beszálltam majd ő is.Felé fordúltam.
-Hova is megyünk?-kérdeztem érdeklődve.
-Majd megtudod!-válaszolta mosolyogva.
-És mi lesz ha elfelejted az utat és én nemtudom hová akarsz menni??!-érdeklődtem.
-Te csak dőlj hátra és élvezd az utat,ahol még életemben nem jártam!!-nevetett fel.
-Jól van!-adtam fel.
Kis idő múlva meg is érkeztünk..a kedvenc helyem a városba,bíztos Rebeka segített neki.
-Idetaláltunk!-szólt Niall majd megálltunk meg az autóval.
-Ügyes vagy!-pusziltam meg az arcát.
Kiszállt majd én oldalalom is kinyitotta az ajtót,és karonfogva mentünk be az étterembe.
Egy hátsó asztalhoz ültünk,Niall rendelni akart.Ki is jött a pincér,csak éppen azt nem értette,hogy Niall mit is akar.
-Bízd rám!Mondd mit szeretnél!-néztem rá mosolyogva.
-Hát legyen valami finom,rádbízom!-mondta-De én szerettem volna rendelni,mert szerintem ez a férfi dolga!
-Ne aggódj,ha ennyire nem értik erre felé az angolt!-csóváltam a fejét és bíztató mosolyt küldtem felé.
Leadtam a rendelést és Niall csak nézett rám.
-Még sohasem kérdeztem rólad és az eddigi életedről semmi!Akkor most mesélj!-nézett felém érdeklődve.
-Mire vagy kiváncsi?!
-Hobbi?Suli?Család?Barátok?Gyerekkori történetek!-mondta aranyosan vigyorogva.
-Szóval!A hobbim amióta eszemet tudom rajongom a természetért,a zenéért,az extrém sportokért,nem voltam az a kis Barbie-babázós kislány.Mindig is mással foglalkoztam,mint amivel kéne,a tanulást sem veszem annyira komolyan,de mégis majd nem kitűnő vagyok.Egy nap majd szeretnék valami komoly állást,családot,de akár még a zeneiparban is eltudom magam képzelni,de nem énekesként hanem esetleg gitárosként,de sajnos eddig még nem volt kitől tanulnom.Hát ennyi rólam,most te jösz!-meséltem ami csak eszembe jutott.
-Hát ez eddig nagyon izgalmas,én az elején is mondtam szivesen adok neked gitár órákat és segítek,hogy ezt az álmod valóra válts.Szerintem te rólam már sok mindent tudsz,ha rajongó vagy!-mondta nevetve.
-Tudok egyet s mást!De én nem Niall Horan-t a One Direction énekesét szeretem hanem azt a Niall-t aki most itt van velem!-mondtam őszintén.
-Én is szeretlek!-mondta majd megcsókolt.
-Most mesélj te magadról!-mondtam neki.
-Hát gyerekkoromban akár hányszor tehettem a suliba mindig énekeltem.Korán elkezdtem ezzel foglalkozni,mindig is más voltam,mint a többiek és ez a bandában is így van.Voltak már ebből konfliktusaim a menedszmentel,de a fiúk mindig kiálltak mellettem.Van egy bátyám Greg,neki már családja van,amit egy napon majd én is szeretnék,de még ráérek.A fiúkkal min.10évig még együtt szeretnénk lenni,most is egy új albummal készülünk,amit kürülbelül 4 hónap múlva szeretnénk kiadni.
A beszélgetésünket a pincér zavarta meg.
-Máskor mindig olyan sokat kell várni a menüre,de most gyorsak voltak!-mondtam.
-Ha jó a társaság az idő is hamar eltelik!-mondta Nialler.-Jó étvágyat!
-Neked is!
Hamar elfogyasztottuk a vacsorát és mellé a desszertet is.
-Fanni!!Lehet egy kérésem?-nézett rám félve.
-Persze,mondd csak nyugodtan.
-Hogy mondják magyarul,hogy „fizetnénk”(pay)?
-Fizetnénk!A hangsúly a vége felé van!-mondtam.-Menni fog!
-Fizetnénk!-nyújtotta kezét Niall.
-Ez borzalmas volt,ugye?-nézett rám kétségbeesetten.
-Annyira nem,mire haza mész pár szót tudni fogsz!-válaszoltam bíztatóan.
Fizettünk aztán elindultunk az autó felé.
-Niall!-fordúltam felé.
-Mondd édes!-nézett.
-Úgy érzem,hogy haza kell mennem és te velem jösz!Meg kell beszélnünk a szüleimmel,én nem bírom tovább,hogy haragban vagyok édesapámmal!Még talán nincs késő!-mondtam könnyes szemekkel.
-Megértelek,menjünk én melletted maradok!-megfogta a kezem és beültünk az autóba.
A házunk előtt álltunk meg,nagyon féltem és izgultam.Niall szintúgy.
Benyitottunk,azt hittem csak ezért van csend,mert már este 10 volt,de sötétség is volt.
-Fanni?!Valami baj van?-kérdezte Niall remegő hanggal.
-Nemtudom,remélem nincs!-szorítottam meg a kezét.
Felkapcsoltam a villanyt a konyhában és a konyhaasztalon egy levelet találtam.
                    
                         Remélem megtalálod Fanni ezt a levelet.Apáddal leutaztunk a nagyihoz,remélem megbocsájtassz apádnak ,nagyon megbánta.Pár nap múlva jövünk!
                             
 Puszil,anya és apa.



3 megjegyzés: