2013. augusztus 8., csütörtök

I.fejezet 16.rész

 Helloooooooo!Új résszel jöttem ma.Reméljük ez a rész is fog teszeni!Jó olvasást!

                                                                                       Beca x.


-Na hát erre nem számítottam!-nagyot sóhajtottam majd letettem a levelet a konyhapultra.
-Nyugodj meg!Hazajönnek és minden átbeszéltek!-ölelt át Niall.
-Ugye megérted,hogy most nem akarok visszamenni Rebekáékhoz?Itthon akarok maradni!-mondtam szomorúan.
-Igen,de itt maradok veled!-mondtam Niall.
-Nem muszáj megleszek egyedül is!
-Ne csináld ezt,maradok és kész!-mondta aggodalmaskodva.-Ha valakivel akarsz beszélni én itt vagyok.
-Olyan nehéz ez,nem akarok senkit sem elveszíteni,annyira szeretem őket és téged is.Nem tudom mit is érzek most,csak azt hogy nehéz a szívem akár egy kőszikla.-mondtam könnyek között,majd leültünk a kanapéra.
-Ne sírj kérlek,olyan rossz nekem azt látni,hogy sírsz!Azért vagyok itt,hogy megbeszéljük,ha valami rossz történik,nekem bármit elmondhatsz,én bízom benned és szeretném,ha te is bíznál!-ölelt át.
-Szeretlek Niall!-mondtam még jobban magamhoz szorítva őt.
Felmentünk a szobámban,itt Niall még sosem járt amikor beléptünk az ajtón Niall arcán csodálatot fedeztem fel.
-Azt hiszem most már tükörbe sem kell néztem!-mondta nevetve.
-Csak egy átlagos rajongólány fala!-mondtam mosolyogva.
-Te nem vagy átlagos számomra!És köszönöm,hogy a „faladra vagyok kitéve”!-próbált jobb kedvre deríteni.
-Igazán nincs mit!-nevettem fel.
-Szóval itt van az a híres hangszer is!-mondtam az ágyam mellett álló gitárra mutatva.-Holnap ha van kedved kezdhetjük az oktatást!
-Benne vagyok!-csak most pihenjünk.
-Jól van,de a többieknek nem kéne szólni,hogy nem megyünk ma haza?-nézett rám felhúzott szemöldökkel.
-Jaj,tényleg,írok Rebekának egy SMS-t!-röviden,de tömören..”Ma nálunk alszunk,anyuék elmentek,puszi Fanni”.-Keresek neked valamit amiben aludhatsz,mert ingben nem lehet!-nevettem.
-Rendben!-válaszolt majd levette az inget ami rajta volt.Amikor levette a felsőjét elém tárult felsőteste.Nem volt kidolgozva,de mégis tökéletes volt.A kezébe nyomtam egy nagyobb póló.-A fürdőszoba arra van!-mutattam.
-Köszi,sietek!-nyomott egy puszit az arcomra.
Hamar készen volt aztán én is elmentem lezuhanyozni.Amikor befejeztem Niall az ágyon feküdt,szőke tincsei még mindig kicsit vizesek voltak.Lefeküdtem mellé az ágyra.
*Rebeka szemszöge*
Lassú és unalmasan telik az este.Zayn alszik,Harry és Lou elvonultak a szobájukban és Liam meg lent tevékenykedik valamit.Én meg csak szokásosan twitterezek.Tehát összefoglalva mindenkinek unalmas az estéje kivéve Fanniéknak nem.
-Gondolkozz,gondolkozz Rebeka,mit tudnál csinálni,hogy ne legyen olyan unalmas az estétek?- gondolkoztam – Ez az!  - ugrottam ki és berontottam Harryékhez.
Majdnem ugyanaz a látvány fogadott engem ,mint az első este.Harry félmeztelenül ült az ágyán,és Louis gondolom a fürödben  volt.Kidolgozott felső teste szinte vonzotta a tekintetem.A fejemet lehajtottam és a zoknimat kezdtem fixirozni.
-Aranyos vagy amikor zavarba jösz, miattam! – vigyorgot Harry.
-Ezzel nem segítesz ,Harry – néztem a szemébe. – Arra gondoltam,hogy meglephetnénk Fanniékat – tettem fel az ötletemet.
-Egy amolyan “jó hangulatú” estére gondolsz? – húzogatta a szemöldökét Harry.
-Talán,de a te perverzségeidet nélkülözve – vágtam komoly pofát.
-Én benne vagyok,10 perc és felöltözök,addig te szólj a többieknek is – kacsintott.
Bólintottam egyet és mentem tovább a többiek szobájába,de Harry utánnam szólt.
-Nem is szoktam annyira perverz lenni! – vigyorgott.
-Nem Harry,egyáltalán nem! – nevettem.
A többieket is összeszedtem,szinte mindenki belegyezett.Bár Zaynt nehéz volt kiráncigálni az ágyból de végül ezt is sikeresen megoldottam.Egy taxi kivitt minket Fanni házukhoz,majd az egyik madár házikóból kiszedtem a bejárati kulcsot.A házba nagyon nagy csend volt,sőt túlságosan nagy csönd.A fiúk mentek kipakolni mig én a ház lakóit kerestem.Egyenesen Fanni szobája felé mentem ,gondoltam ,hogy biztosan ott vannak.Kopogás nélkül mentem be,amit azonnal meg is bántam.
*Niall szemszöge*
  Épp az ágyon feküdtem és twittereztem,amikor hallottam,hogy kattan a fürdő zára.Fanni lép ki az felsőmbe ami pont combközépig ért neki.A törölközőt a székre dobta ,majd hozzám bújt.Most elöszőr éreztem úgy,hogy valami megmozdult lent.Elég jó vagyok az őnkontrolba,úgyhogy ez eddig nem okozott gondot.Szerintem még túl korai lenne a kapcsolatunknak.Hirtelenűl ért ,amikor Fanni megcsókolt.Sokkal vadabban csókolt,mint máskor,most minden érzelmet bele adott.Levegő hiány miatt muszáj volt megszakítanunk a csókot.Pár pillanatig csak néztünk egymás szemébe,amikor én estem neki az ajkainak.Vadul tépték egymást az ajkaink,mig ő a hajammal játszott addigra én a fenekénél fogva fordítottam helyzetünkön.Szószerint letépte rólam a felsőmet.Nem tudtam,mire vélni ezt a viselkedését,féltem,hogy valami olyat fogunk csinálni amit mindketten megbánunk.A vágy egyre jobban eluralkodott rajtam,jelen pillanatba nem érdekelt semmi és senki,teljesen kizártam a külvilágot.Egy egyszerű mozdulattal lerántottam a pólóját és az egyik sarokba dobtam.A szájáról áttértem a nyakára és gyengéd puszikat nyomtam rá.Egy részen szívni kezdtem,amit Fanni jóleső sóhajaival jutalmazta.Már épp került volna le a nadrágom amikor benyitottak.
-Úr Isten sajnálom! – kiabálta Rebeka és becsapta az ajtót.
-Már a saját házamba sincs nyugtom – morogta Fanni.Leszállt az ágyról és a sarokba lévő felsőjét vissza vette. – Sajnálom Niall,nem tudom mit gondoltam – mászott vissza az ágyra – Szerintem ez túl korai a kapcsolatunkhoz és nekem is. – mondta.
-Örülök,hogy egyet értünk – pusziltam meg a homlokát.
-Remélem nem harakszol! – bújt jobban hozzám.
-Nem dehogyis.Várni foglak rád és ezen amúgy sem múlik a kapcsolatunk. – mosolyogtam,mire Fanni megkönyebülten felsóhajtót. – Szerintem menjünk le,mert  Harry még elkezd kombinálni! – röhögtem.
-Szeretlek! – csókolt meg.
-Én is! – csókoltam vissza.
Megfogtuk egymást kezét és elindultunk lefelé.
*Rebeka szemszöge*
-Elég szarul időztetünk !– mondtam amikor leértem a fiúkhoz.
-Azt csinálták amire gondolok? – vágott perverz pofát Harry.
-Mit tudom én milyen perverzségre gondolsz !– fintorogtam el. – Különben is amilyen gyorsan nyitottam az ajtót olyan gyorsan zártam be – ültem le az egyik székre.
-De azért csak láttál valamit?! – mondta a magáét Harry.
-Harry ez már tényleg beteges!! – hallottuk a lépcső felől Niall hangját.
-Azért szeretném tudni mire vélhetjük a  megjelenéseteket,CSAK ÚGY !– hangsúlyozta Fanni a csak úgy szót.
-Egyszerű a válasz:unatkoztunk otthon! – ittam bele az üdítőmbe. – És jöttünk hozzátok,hogy unatkozunk együtt legalább – mondtam.
-De úgy látszik,hogy ti egyáltalán nem “unatkoztatok” – rajzolt macska körmöket a levegőbe Louis.
-Tomlinson ezért a húzásodért megfizetsz !– fenyegetőzött Niall.
-Nem kell egymásnak esni gyerekek!!-kiabálta el magát Liam.
-És mit akartok csinálni?-kérdezősködött Fanni.-Film?Kajálás?
-Jól hangzik,de legyen valami szórakoztatóbb!-röhögött Harry.
-Mi az,Harold?-nézett rá kérdően Louis.
-Üvegezés?!
-Benne vagyunk!-mondtuk szinte egyhangúan.
Leültünk egy kerek asztal köré..Fanni kiment a konyhába hozni valami üdítőt és rágcsálnivalót.Utánna megyek,van mit kérdezzek.
-Te,mi volt ez?-kérdeztem hallkan a hátához lépve.
-Semmi!-válaszolt vállat vonva.
-Én nem úgy láttam!Ugye nem történt semmi?-mondtam kicsit ingerülten.
-Nem!Ez még korai a kapcsolatunkra és rám is nézve!És remélem ezen nem fog múlni a kapcsolatunk,Niall nem olyan!-mondta a fejét lehajtva.
-Örülök,hogy így látod a dolgokat!És ne légy emiatt szomorú.Várni fog rád,nem igaz?
-De,de mi lesz ha vissza megy Londonba,kitudja mikor látom újra?-mondta elcsukló hanggal.
-Ne aggódj,amíg itt van melletted nincs semmi baj!Aztán majd én itt leszek és kitaláljuk majd,hogyan találkozhattok!-válaszoltam bíztatóan és megöleltem.
-Csajok!!Jösztök már?-kiáltott Zayn.
-Persze-persze!-válaszoltam és segítettem Fanninak hozni a kaját.
-Na akkor ha már mindenki itt van kezdhetjük!-ültünk le mi is az asztal köré.
Már az ötödik körnél járunk eddig semmi érdekes nem történt.Csak az üvegek tartalma fogyott egyre jobban.Na most Fannira került a sor.
-Na egy jó kérdés!!Louis gondolkozz!!-mondta Lou hangosan.---*kis gondolkodás*-Meg is van!Fanni nyomj csak egy puszit Harry arcára!
Na még csak ez hiányzott,megérintettem Fanni kezét,de semmi,csak rám nézett,áthajolt az asztalon és megpuszilta Harry-t.Visszaült Fanni a helyére,látszott rajta,hogy neki nem jelent semmit,de nekem akkor is nagyon rosszul esett.
-Bocsi,de nagyon nem érzem magam jól!-és felmentem a szobámba.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jo lett jaj remélem holnap jon a kovi resz :) kerlek siess a kovivel :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük! :) A kővetkező részt talán felteszük szombaton,de még nem biztos! :*
    Beca és Fanni x.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jóó *-* Remélem kibékül Fanni a szüleivel :DD Ha szombaton lesz új én nem biztos, hogy el tudom majd egyből olvasni.. Nem leszek itthon..:( De vissza a történetre! Így tovább és alig várom a következőt!! :DD :*

    VálaszTörlés