2013. július 2., kedd

I.fejezet 3.rész


          Sziasztok! Meghoztam a legújabb részt! Nem is szeretnék többet mondani kivéve, hogy a rendszeres hozzászolóknak és a feliratkozoknak köszönjük és reméljük, hogy ez továbbra is megmarad. A következő részt valoszinűleg csütörtökön vagy pénteken fogjuk felrakni! Jó olvasást kivánok nektek!
         

                                                                     Beca x.


                                                    - Rebeka szemszöge - 
           




Oké akkor ki kezdi? – kérdeztem.
-Én. – mondta Harry és a kezébe vette az üveget. Pörgetett egyet ami pont nálam állt meg.
Vigyorogva nézett rám pár pillanatig.
- Igazság vagy merészség? – kérdezte mosolyogva.
- Igazság -  válaszoltam szűkszavúan.
- Mutatkozz be jobban, elvégre azért játsszuk ezt a játékot. -  mondta.
-Rendben, bár a nevemet tudjátok megismétlem.   Rebeca Smith-nek hívnak, pár hónap  múlva töltöm be a 18-at. Barátságos vagyok, de annak ellenérre általában aki meglát az mondja, hogy félénk vagyok és szűkszavú de ez egyáltalán nem igaz. Kedvenc színem a lila, van egy húgom és hát körülbelül ennyi. - hadartam el egy szúszra.
- Azt kihagytad, hogy embertelenül gyorsan beszélsz egy olyan nyelven ami nem az anyanyelved. – nevetett Harry és felém tolta az üveget. Már amennyire lehetett a kocsi padlóján, pörgettem és  véletlenszerűen Harry- re mutatott az üveg. Igazságot válaszolt tehát feltettem azt a kérdést amit feltett ő is nekem.
- Harold Edward Stylesnak hívnak, 19.-ik életévemet  fogom betölteni februárba, általában   a banda nőcsábászának hívnak, amivel eddig még nincs semmi bajom de egy nap én is szeretnénk családot, de egészen eddig még nem találkoztam olyan lánnyal aki erre megfelelne. -  mondta. Igazán őszintének tűnt, bár nem tudom, hogy miért pont ezt ragadta ki az életéből bemutatásképpen. Pár pillanatig még őt figyeltem, de aztán tudatosult bennem, hogy ez igenis cikki.
A pörgetésse Liamre esett, majd ő is ugyanúgy bemutatkozott ahogy mi. Liam példáját követte Fanni, Niall, Zayn és Louis. Igazából Fanni és Niall nagyon jól el voltak nem igazán érdekelte őket a bemutatkozás és ezt a fiúk is észre vették.
                                                    

                                                     - Harry szemszöge- 
   



          Kezdet unalmas lenni a játék ezért gondolkoztam, hogyan dobhatjuk fel. Egy úgymond csodás ötlet jutott eszembe.
- Játszunk csak merészséget. – ajánlottam fel.
- Én benne vagyok – mondta Louis. Hát persze,  Louistól köztudott, hogy ő mindig mindenben benne van.
- Én is haver – mondta Zayn.
- Nem is tudom, Harry – mondta Liam. Na de jó most megint előjött az apáskodó énje, ami eléggé gyakran esik meg.
- Harry neked valóban vannak perverz kérdéseid,  ha pedig úgyveszük a lányok még nem nagy korúak. és Becank az apja tőlünk fél méterre van de ha türtőzteted a fantáziádat akkor benne vagyok. – mondta Niall.
- Oké akkor kezdjük – mondtam és pörgettem van egy tervem és remélem megvalósíthatom vagy ha nem megbeszélem Rebekával biztos segítene. Pörgettem és lám-lám Niallre esett. Niallf félénken nézett, túl jól ismer, tudja hogy valamit kitaláltam.
- Na szóval Niall... Lássuk a kérdést – kúszott az arcomra egy ördögi mosoly. – Puszild meg..Fannit – mondtam. A fiúk mosolyogva nézték Niallt míg Niallnek lassan de biztosan pirosodott az a kis cuki kobold fejecskéje.
-MiJobb kérdést nem tudtál volna találni Harry? – kelt ki magából Fanni.
-Hát van még egy pár kérdésem a tarsolyomba de inkább hallgatok. – mondtam vigyorogva. Erre a mondatomra mindketten szemforgatva néztek tovább de én még nem nyugodtam bele.
- Na mivan Niall? Csak egy arcra puszi semmi több, egy baráti puszi, nem azt kértem , hogy... - nem hagyta, hogy végigmondjam.
-Oké megpuszilom csak tarsd meg magadnak a hülyeségeidet. – hümmögöt Niall.
Hamarabb ment mint gondoltam volna.
-Ügyes kisfiú -  mondtam Niallnek, szeretem húzni az agyát. A kezemben lévő telefonra próbáltam rávezettni Rebeka figyelmét hátha veszi a célzást amire gondolok. Pár pillanat alatt már bólogatott , hogy érti mire gondolok. Kezdem megkedvelni ezt a lányt tökéletesen tudunk együtt dolgozni, nem kell neki mindent százszor elmondani. Niall óvatosan átbújt Liam- en és Zayn- en. Amikor Niall odaért már Fanni piros volt, mint egy túlérett paradicsom.
Niall óvatosan az arcához közeledet és végre megpuszilta. De ekkor pont kattant a telefon fényképezője ,ijedten eltávolodtak majd Becara és rám néztek ahogy röhögünk nagyba.
- Most ez mire kellet? – kérdezte Niall
- Egy szép emlék, nem? – kérdeztem
 Niall motyogott magának valamit és az ablak felé fordult. Nem különösen zavart ha megharagudott, nála maximum egy óráig tart a harag tehát nyugodtan bekapcsolotam Louis és Beca beszélgetésével de még azelőtt rápillantottam Fannira.Ugyan úgy ült ő is, gondolom megharagudott, vagy olyasmi mondjuk nála nem tudom , hogy meddig tart a harag de remélem ugyanolyan mint a Niallé.
                                                     -Fanni szemszöge- 


                     Beraktam a fülesem és valami jó dalt. Nem gondoltam, hogy az ’álom nyaralás’ így fog kezdődni.Harryről gondoltam, hogy mindig csak a hülyeségre gondol, de Rebeka? Pont ő aki a legjobb barátnőm és tudja mindig mit gondolok. Csalódtam, de a legjobban Rebekában, egyforma Harryvel. Párszor Niallre pillantottam aki csak bámult maga elé fülessel a fülében, senkihez sem szólt, egész úton néma volt. Könnynek gyűltek a szemembe. Itt van mindenki, jól érzik magukat, de én a flegmaságommal mindent elrontottam, még pár jó barátot is egymásra haragítottam. Ezért mindenkitől bocsánatot kell kérnem, de Rebekától és Harrytől nem fogok. Még szerencse, hogy van a társaságban 3 normális ember.
Sikerült elszundítanom,és Liam ébreszgetett amikor beértünk a városba. Tudtam,hogy most rajtam és Rebekán a sor,hiszen mi hoztuk őket ide.
- Liam, figyelj!Kérlek amit most kérdezek maradjon köztünk?- kérdeztem komolyan és határozottan.
- Mondjad, figyelek.- nézett rám.
- Ti, vagyis Harry és Niall is olyan ,mint a többi fiú, csak ’azért’ vannak egy lánnyal?- kérdeztem félve.
- Ne viccelj, Harry-ben van egy pici perverzség,de nem érzéketlen és persze ő is férfiból van. Niall ő pedig a legérzékenyebb, hamar össze lehet őt törni. Mindig vigyázunk mit mondunk neki és ő egyáltalán nem olyan, mint Harry.
- Köszönöm.- öleltem át Liamet.
- Igazán nincs mit,rám mindig számíthatsz.- mosolygott.
Alig szálltam ki az autóból Rebekával találtam magam szembe. Rá sem néztem, csak indultam volna befelé.
- Fanni, kérlek, beszélnünk kell.-mondta alázatos hangon.
- Mondd.-válaszoltam,talán kicsit bunkósan.
- Sajnálom, hogy Harryvel megbántottunk, de mi nem akartunk se neked se Niallnek rosszat. Csak egy kis ártalmatlan tréfa volt.
- Remélem jól szórakoztatok.
- Bocsáss meg, kérlek.- mondta boci szemekkel.
- Jól van, gyere ide.- tártam ki karjaim.
- Na végre!- szólt közbe Harry.
- Te jobban jársz ha hallgatsz!- kiabáltam rá.
- Bocsáss meg nekem is kérlek.- nézett rám bűnbánóan.
- Jó.- odajött hozzám és megöleltük egymást.
- Na akkor  mindenki pakoljon befelé, nem érünk rá holnapig, nincs már korán.- szólt közbe Rebeka apja.
- Jól van, máris!- válaszoltunk egyhangúan.

5 megjegyzés:

  1. Szia:) Nagyon jó lett, hamar hozd a kövit ^-^ :)) Lilla.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük!:* Holnap valoszinűleg fent lesz az új rész ;)
      Beca.

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Bocsi a késői kommentért! :\ Nagyon jó (mint mindíg) ajánlottam egy ismerősömnek ezt a blogot azt mondta mindenképp elolvassa csak nem mamert ma mennek Balatonra. Gyorsan a köviy! :D

    VálaszTörlés
  4. Kösz9njük szépen!! :)Ma délután felé fent lesz az új rész :D

    VálaszTörlés