2013. július 23., kedd

I.fejezet 11.rész

       Meghoztuk  az új részt.Sajnos semmiféle képpen nem tudjuk feltenni 8 óra 22 perckor,úgyhogy inkább felrakjuk most.Nem nagyon vagyunk most a szavak emberei de azért reméljük,hogy tetszeni fog.Jó olvasást és tessék sokat komizni!

U.I : Nézzétek meg minnél többször a BSE-t,egyre közelebb vagyunk a 10,4 millióhoz.

                                                                                   Beca és Fanni x.



*Fanni szemszöge*
Csodálatos volt az egész este,a koncert meg minden,annak ellenére hogy Rebeka és Liam meghiúsította a romantikázásunkat Niallel.Hazaérve már csak egy zuhanyra telt az energiámból és Niallernek egy jóéjt puszira.Nyugodtan és boldogan hajtottam fejem álomra.
Reggel a telefonom csörgésére ébredtem.Te jó ég ki lehet ilyenkor és mit akar?A telefon kijelzőjére pillantva anya számát láttam meg.
-Jó reggelt Anya!-szóltam bele álmos hangon.
-Jó reggelt,kicsim.Felkeltettelek?
-Igen,de nem baj ideje már felkelni!-mondtam.
-Milyen volt a tegnap esti koncert?Sajnos nem tudtunk apáddal elmenni!-mondta szomorú hangon.
-Ne aggódj,remek volt,tudod hogy nagyon régóta vártam már!-válaszoltam boldog hangon.
-Ha boldog vagy,én is az vagyok!Ma este áthozhatnád Rebekát és a fiúkat hadd ismerjük meg őket!
-Ott leszünk!Mikor menjünk?
-8-ra kész lesz minden!Várlak titeket,puszi!
-Puszi!-raktam le a telefont.
Gyorsan rendbe szedtem magam.Lezuhanyoztam és közben egy remek ötletem támadt.El mehetnénk város nézésre a srácok úgysem ismerik a várost.Laza ruhát vettem fel,és copfba kötöttem a hajam.
-Jó reggelt!!-kiáltottam,és lementem a lépcsőn.
-Cssshh,csendesebben,szét megy a fejem!-mondta Louis a fejét fogva,a kanapén ülve.
-Nem kellett volna annyit inni a tegnap este!-mondtam nevetve.
-De jó kedve van valakinek már korán reggel!-szólalt meg Niall.Oda jött hozzám és egy puszit nyomott az arcomra.
-Ha ilyen csodálatos emberekkel vagyok körül véve,csak jó kedvem lehet!-mondtam fülig érő mosollyal.
-Ki kiabál ilyen korán?-szólalt meg Zayn lefele jövet a lépcsőn.
-Nekem van egy csomag Haribo-m ez mindig segít másnaposság ellen!-szólalt meg Harry.
-Aki már tapasztalt az ilyesmiben!-vágott közbe Liam.
-Dobd csak ide!-szólalt meg rekedt hangon Lou.
-Na meg még mit nem!Ez csak az enyém!-szorította magához a tasak gumicukrot Harry.
-Hahó!Srácok,van egy jó ötletem!-szóltam közbe,és mindenki rám nézett.-Elmehetnénk várost nézni,úgysem láttátok még a várost,csak kívülről.
-Remek ötlet!Mindenki készülni!-szólalt meg Rebeka.És indult volna az emeletre,de visszahúztam.-Tessék?-nézett rám értetlenül.
-Szerintem lenne mit mesélj nekem!-néztem rá felhúzott szemöldökkel.
-Hát,na...Harry nagyon kedves ,helyes meg minden.Annyira  törődik velem.Igazából 1-szer kerültünk egymáshoz közel.
-Mondd már,ne kelljen mindent harapófogóval kiszednem belőled.
-Amikor a koncertre készülődtem,nemtudtam felhúzni a cipzárt a ruhámon,és ő pont akkor lépett be.Segített is,de közben elkezdte a nyakam csókolgatni,mintha égette volna a bőröm az ajka,pillangók repkedtek a gyomromban,leírhatatlan érzés volt.De aztán zavarba jött,és kirohant a szobából.
-Szerelmes!Én csak ennyit tudok mondani.-mondtam nyugodt hangon,de mégis nagyon örültem.-És te hogyan érzel?
-Nee Fanni,nekem ez még korai,még csak pár napja ismerjük egymást.Nehéz lenne eldönteni.-mondta piros arccal.
-Jól van,megértem,de én szúrkolok nektek!
-Köszi,hogy meghallgattál!-öleltük át egymást.-De menjünk inkább készülődni.
Én még megreggeliztem,és elindultam készülődni a szobámba.Fél órát álltam a kis utazó táskám előtt,igazából nem sok cucc van benne,de mégsem tudom mit vegyek fel.Ekkor kopogást hallotam.
-Bejöhetek?-kérdezte Niall.
-Gyere nyugodtan.
-Hát te még pizsamában?-belépve az ajtón kérdezte.
-Nem tudom mit vehetnék fel!-mondtam lehajtott fejjel.
-Bármiben gyönyörű vagy!-jött oda hozzám és emelte fel a fejem.
-Köszönöm!-pirultam el.Ő pedig lágyan megcsókolt.
Niall leült az ágyra és a telefonját nyomkodta és néha-néha rám pillantott.Meg is találtam a megfelelő darabot:egy fehér nadrág,lila felsővel és lila balerin cipővel.A kezemben fogtam a ruhám és Niallt néztem,vártam hátha észbe kap,hogy nem ül jó helyen.
-Hagylak öltözni,bár ha nem zavar akkor bent is maradhatok!-mondta mosolyogva.
-Lent találkozunk!-nevettünk fel.
Hamar átöltöztem a többiek már persze készen voltak és az ajtóban álltak.
-Na mostmár mindenki itt van indulhanánk!-szólalt meg Rebeka.
Niallel kéz-a kézben indultunk el,hiszen itt nem kell senki elöl bújkálnunk.Egész úton a mi nevetésünktől volt hangos az utca.A park bejáratához érve Rebeka így szólt:
-Mostmár próbaljatok kicsit civilizáltabbak lenni,emberek közt vagyunk és amúgy is be szeretnénk menni egy kastélyba is.-csitított minket.De mi ezen csak jót nevettünk ismét,és Rebeka rosszallóan csóválta a fejét.
-Ez a hely csodálatos,szeretem az ilyen kis városokat!-nézett körbe Louis.
-Szerintem is,de a lányok ebben a városban még szebbek!-válaszolt Harry perverz mosollyal erre mindenki felnevetett.
Körbejártuk a parkot végül a kastélyhoz értünk.

*Niall szemszöge*
Beléptünk a kastélyba és mintha mindenki átszellemült volna.Végre csend van,mióta vártam rá.Egy idősebb nő jött oda hozzánk igazából egy szót sem értettem mit mondott.
-Mit akar?-súgtam Fanni fülébe.
-Magyarul beszél...de csak a szabályokról,semmit ne érints meg és stb.!
-Jah,értem!-mondtam kuncogva.
A lányok gondolom megköszönték az útba igazítást és elindultunk megnézni a termeket.Beértünk a legnagyobb terembe,szerencsére mindenhol volt angol felírat is.”Bálterem”.Hmm.van egy jó ötletem-gondoltam magamban.
-Hölgyem egy tánc?-fordultam Fanni felé,félig letérdelve.
-Természetesen!-nevetett fel.
A többiek sem türték rezzenéstelen arcal,kitört belőlük a nevetés.Nem a tánctudásomról vagyok híres,de szerencsére Fanni vette a lapot és az egészet elhülyéskedtük.A végén megfogtam és a derekánál fogva közelebb húztam magamboz,gyengéden,de mégis szenvedélyesen megcsókoltam.

2 megjegyzés: