2013. július 26., péntek

I.fejezet 12.rész 1/2

                  Sziasztok!Meghoztam szokásosan az új részt.Személy szerint én elégé csalódót vagyok,mivel alig érkeznek hozzászólások.Alig van egy-egy hozzászólás a részekhez,ami nagyon lehangoló tud lenni.Hogyha nem kapunk vissza jelzéseket,akkor honnan tudjuk,hogy mégis jó vagy tetszik az amit írunk?De ez nem azt jelenti,hogy nem folytatjuk tovább,eszünk ágába sincs,sőt teljes gőzerővel dolgozunk a második fejezeten.Remélem,hogy ezzel nem sértettem meg senkit,egyáltalán nem annak szántam.És ne essék félreértés,hihetetlenül hálásak vagyunk nektek,mivel ugye mire jó egy író olvasok nélkül?Remélem ez a bejegyzés miatt egy olvasónkat se fogjuk elveszíteni.

                                                                                    Beca x.

*Rebeka szemszöge*
A város nézés elégé jól sikerült,bár a fiúk amit rendeztek,szerintem nem egyszer néztek minket hülyének az emberek.Szerencsére nem találkoztunk annyira sok rajongóval,mint reméltünk tehát nyugodtan fejezhettük be a város nézést.
Fanni már leszervezte az esti programot,úgyhogy estére mindenki megvan hívva vacsorázni Fanniékhoz.Harry nagyon furcsán viselkedett ma,úgymond egyáltalán nem kereste  a társaságomat.Mindenki a saját szobájában tevékenykedet,ahogy én is twittereztem MAGAMBAN a szobába ,mert ugye a két kis gerlice összeköltözött.Pont indultam volna volna zuhanyozni de kopogtak.
-Jöhetsz – ordítottam.
-Szia – jött be Harry az ajtómon.
-Szia – mondtam.
-Valamit megakarok kérdezni,persze ha nem akarsz vagy valami akkor nincs semmi baj – hablatyolt össze-vissza.
-Harry először mond és aztán eldöntöm de így nem fog menni a válasz adás ha nem mondod a kérdést – mosolyogtam bíztatóan miközben egy pár ruhát pakoltam be a szekrénybe.
-Lenne kedved randizni velem? –kérdezte
A ruha kiesett a kezemből úgy lefagytam.Remek,nem elég,hogy egy helybe állok ,mint egy fogyatékos de még a ruha is leesik.Felvettem majd bedobtam a szekrénybe és amennyire csak tudtam magabiztosan Harry felé fordultam.
-Igen – mosolyogtam.
-Rendben ,akkor holnap 7 órakor megfelel? – kérdezte.
-Persze – bólogattam.
-Akkor én megyek is – vigyorgót.
Ahogy kiment a szobából ugrálni és táncolni kezdtem örömömben az ágyamon.Sajnos észre sem vettem,hogy valaki bejött a szobába.
-Bocsi – mosolygott Harry – Itt hagytam a telefonomat – mondta majd kiment a szobából.
Tökéletes,ügyes vagy Rebeka,jól elszúrtad gondoltam magamba.Totál hülyének fog nézni.Vagy 15 percig álltam a szekrényem előtt ,hogy döntsem el miben fogok menni a vacsorára.Végül egy fehér szoknyát és egy kék csikós felsőt választottam mellé egy kék kabátkát ha esetleg később hideg lenne.
Bevittem a ruháimat a fürdőbe majd ledobtam a kagyló mellé,aztán úgy éreztem,hogy át kell menjek Fannihoz zuhanyzás előtt. Háth igen,szoktak lenni ilyen kirohanásaim néha-néha.


*Fanni szemszöge*
Niallel tévéztünk nyugodtan,amíg valaki be nem rontott.Hát ki más lenne ha nem Rebeka?
-Niall kifelé – mondta és leült mellém az ágyra.
-Miért? – értetlenkedtet Niall.
-Rendben,akkor megfogalmazom finomabban  - mondta – Menj egy picit ki mivel négy szem közt akarok beszélni Fannival – rebegtette a szempilláit Rebeka.
-Jah persze – mondta Niall.Egy gyors csókot lehelt a számra majd távozót.
-Jézusom de nyálasak vagytok – fintorgott.
-Találhatnál te is egy normális fiút és nem mindig mást kritizálnál – tettem a sértödötett.
-Na szóval,valaki randizni hívot,egy próbálkozásod van,hogy kitaláld – mondtam.
-Komolyan? – kérdeztem. – Na lássuk ...Az a cuki fiú a pékségből? – találgattam.
-Mi?Nem..Fanni te egy reménytelen esett vagy.Harry. – forgatta a szemét,viszont amikor a Harryhez ért vigyorogni kezdet, mint a tejbe tök.
-Komolyan?Hisz ez csodás – mondtam – Látad,mondtam én ,hogy valami lesz köztettek,de te sosem hallgatsz a jó öreg Fannira. – vágtam értelmes pofát.
Még egy picit beszélgetünk majd Rebeka távozott.Én is kezdtem készülödni a vacsorára.Bevallom már nagyon izgultam,hiszen ma fogjuk bejelenteni anyáéknak,hogy Niallel együtt vagyunk.Remélhetőleg minden jó lesz.

*Niall szemszöge*
Lementem a konyhába ahol Harry és Zayn ettek valamit.Kivettem a hütőböl egy pár paradicsomot, na meg az egyik szekrényböl a nutellát és elkezdtem késziteni a specialitásomat: a nutellás paradicsomos szendvicset.
-Na mivan Niall,kilökött az asszony? – nevetett Zayn.
-Haha..Nagyon vicces kedvedbe vagy Malik,különben nem, csak jött Rebeka és beszélni akart Fannival,aztán engem meg szépen kitessékeltek – mondtam.
-Szóval csak kilökött – nevetett Zayn.
-Elhívtam Rebekát randizni – mondta Harry.
-Na ne,ez csak egy rossz vicc ugye? – kérdeztem -  A nagy Harry Styles elhívott egy csajt randira,hogy aztán megfektesse.De szerintem le tehetsz erről haver,Rebeka nem olyan lány. – mondtam.
-Rebeka más mint a többi lány,vicces,okos és szép is ,tényleg meg akarom ismerni jobban,semmilyen hátsó szándék nélkül – mondta.
- Nem semmi Harry – veregette meg a hátát Zayn – Na de én most megyek készülődni – mondta és kiment a konyhából.
-Haver és is megyek,további jó étvágyat – mondta Harry és ő is elment.Tökéletes,nincs rosszabb mint magadba enni.Hamar bevágtam én is a 2 szendvicset majd elmentem készülődni.

4 megjegyzés:

  1. ó,ez nagyoon jó lett,kiváncsi vagyok a randira,nameg a vacsoráraa:!:))hozzátok minnél elobb!:))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó! Nutellás, paradicsomos szendvics? Jujj XD Nagyon várom a kövit! :D Amilyen gyorsan lehet hozzátok ;D

    VálaszTörlés
  3. Köszönjük!:D Kb.holnap este felé lesz új rész!!:)
    Fanni.x

    VálaszTörlés