2013. július 21., vasárnap

I.fejezet 10.rész

              Halihóó!Meghoztam a 11. részt is.Valójában sokat gondolkoztam azon,hogy hogyan tegyem fel ezt a részt.Mivel elég hosszúra sikeredet,először kettőbe akartam osztani és aztán meg inkább felakartam tenni az egészet.Kb. egy fél óráig civakodtam magammal amire megszületett a döntés,tehát felteszem az egészet.Remélem tetszeni fog!Sajnos ez a rész után már csak 2 naponta fogok hozni új részt,mivel már feltettem az összes lemaradt részt!De addig is jó olvasást és élvezétek  a nyár minden egyes pillanatait mivel napról-napra egyre kevesebb időnk marad!

                                                                                          Beca x.



*Rebeka szemszöge*
Korán reggel felkeltem és elmentem a közeli pékségbe hogy hozzak a többieknek reggelit.A házban amikor elmentem még mindenki aludt annak ellenére ,hogy ma lesz a koncert.Mivel én vagyok az egyik szervező nem ülhetek a babérjaimon,minden tökéletes kell legyen.Amiután megvettem mindenkinek a friss pékárút betértem a sarki boltba venni még pár dolgot.Egy taxival hazafuvaroztatttam magamat.Annak ellenére,hogy már mindjárt 12 még a házba senki se kelt fel.Nem zargattam őket,mert aztán én lennék a kisördög aki nem hagya őket aludni úgyhogy hagytam egy üzenetet a hütőszekrényen ott biztos megtalálják ha legalábbis nem más akkor Niall.Egy 20 perc múlva már a helyszínen vagyok.Nagyjából minden kész volt,a koncert csak 6 órakor kezdődik és most még csak 1 óra és végre még a többiek is felébredtek.Elindultam hazafelé ,de most inkább gyalog  indultam el.Gondolkodni kezdtem,hogy mik történtek velünk röpke három nap alatt.Összefoglalva sok minden.Elöször is barátok letünk a One Directionnel ,másodszor Fanni Niall barátnője lett,harmadszor Harryvel nagyon jobban lettem egy pár nap alatt.Még más rajongóknak alig adatik meg az ,hogy találkozanak velük,nekünk már az is megadatot ,hogy egyházba éljünk velük 2 hétig..Ha valaki ezt elmondta volna nekem a történtek előtt szembe röhögném és egy bolondok házába küldtem volna.Egy dolog aggaszt:Fanni és Niall kapcsolata.Amedig még Niall itt van persze nincs semmi baj,de vajon mit fognak szólni Fanninak a szülei és Paul,mert tudtom szerint Paul is itt lesz a koncerten.Nem tudom miért rágodom ezen,mindig is sokat gondolkoztam hülyeségeken.Szerencsére nem tudtam tovább az elméleteimet folytatni ,mert a ház elé értem.Fúra jelenet fogadot amikor beértem:Niall kergette Liamet egy egész kanál gyűjteményel,Fanni meg Niall után szaladt és próbálta leállitani.Harry répa woodo-zot Louis meg sikítozva mentete még a menthető répáit.
-Mindenki álljon le –ordítottam ahogy csak birtam.Niall elejtette a készletet,Harry és Louis a répákat és ijedten néznek rám.
-2 óra múlt és ti még pizsamába,Harry te meg felmeztelenül szaladgáltok,ahelyet,hogy készülnétek – hadonásztam össze-vissza a kezemmel.
-De hova is kell készülni? – vakargatta Louis a fejét.
-Háth ilyen nincs – keltem ki magamból – Most komolyan senki se tudja ,hogy mivan ma 6 órakor? –futot végig a tekintettem a diszes társaságon.
-A koncert – kiálltott fel Fanni.
-Bingooo!- emeltem az égnek a kezem – Ha már igy kitaláltad világosítsd már fel a többieket is kérlek,addig én megyek és megnézzem ,hogy mekkora kárt csináltatok fent – mondtam és elindultam felfelé – Jah és még van 2 órátok,menjetek reggelizni,beszéltem Paullal és 4 órakor a helyszinen kell legyünk –ordítottam le.Mindenki elment reggelizni vagy inább ebédelni én meg elkezdtem egy picit összeszedni.1 óra alatt nagyjából rendbe ráztam a házat,amikor én is elmentem készülödni.Vettem egy meleg fürdöt majd elkezdtem öltözni.Egy lenge nyári ruhát vettem fel,mellé pedig egy fekete magassarkút.Egy gond volt ,hogy hátul a cipzárt sehogy se tudtam felhuzzni.Már egy 10 perce szerencsétlenkedtem vele ,amikor kopogtak.
-Bejöhetek? –kérdezte egy mély rekedtes hang.
-Igen,pont jókor – mondtam és elindultam az ajtó felé.Harry állt előttem egy egyszerű melegitőbe és fehér felsőbe ,de még igy is szivdöglesztően nézet ki.
-Szóval.. –vakargatta meg a tarkóját. –Csak azért jöttem,hogy megnézem ,hogy minden rendben van-e. –mondta.
-Nem egészen – mondtam,mire ő aggodalmasan felém pillantot – Nem tudom felhúzni a cipzáromat a ruhámon – kuncogtam.
-Azon könnyen segíthetünk – mondta
Megfordultam,finoman előre simitotta a hajam és gyengéden kezdte húzni a cipzárt.Az érintése perzselte bőröm ,azt hittem,hogy ott ájulok el.De amikor éreztem ,ajkának lágy érintését akkor már éreztem,hogy innén nincs tovább ,ténleg elájulok.
-Ne haragudj ,nem tudom mi ütött belém – mondta és zavartan távozot.
Nem tudtam mire vélni a hirtelen távozását ,de egyrészt én is furán éreztem magamat.Még egy pár pillanatig álltam a szoba közepén ,de aztán hallotam ,egy autó dudálását.Össze szedtem gondolataimat és amenyira csak tudtam ,magabiztosan indultam lefelé.Mindenki a kocsiba volt csak Harry nem.Paul kezdet ideges lenni ,mert úgye már egy 5 perce késik de pár pillanat alatt Harry is bekászálodot a kocsiba.
Az út a szokásosan olyan hangzavarba telt,mind általába mindig,mindenki mindenkivel beszélt.Néha Paul is elsütött egy-egy viccet,különben nagyon kedves ember,egyáltalán nem olyan amilyennek gondoltam,sokkal de sokkal más.Ahoz képest ,hogy a városunk nem nagy lakosságú nagyon sok rajongó van.A hátsó bejártanál mentünk be.A fiúk elmentek bemelegíteni addig mi Fannival az öltözöbe hülyéskedtünk.
-Itt is vagyunk! – nyitott be Zayn,aztán utána jött be a többi.Már csak egy óra volt a koncertig.Harry vette lefele a melegitőjét ,Louis a felsőjét,tejlesen elfelejtettem,hogy még át kell öltözenek.
-Na mi hagyunk bennetek átöltözni – mondtam és intettem Fanninak,hogy jöjjön.
-De mi nem vagyunk szégyelösek – vigyorgot Harry.
-Tudom én azt és el is hiszem,de mi inkább megvárunk kint – mondtam és kimentem a folyósora.Kb. egy fél óra múlva kijött Niall aki elment Fannival,igy hát egyedül maradtam.Lassan kijöttek a többiek is ,csak Harryt nem láttam.Bementem az öltözöbe és figyeltem ahogy szerencsétlenkedik a nyakkendővel.
-Segitenél vagy csak állsz ott? – kérdezte.
-Segitek gyere ide- válaszoltam – De amúgy sem értem,hogy miért viselsz nyakkendőt egy koncerten ,de mindegy. – mondtam
A magaságunk nem éppen volt egyforma igy könnyedén megtudtam neki kötni a nyakkendőt.
-Kész is vagy –mosolyogtam.
-Köszi – mondta és megigazitotta a zakóját. – Ami a szobádba történt .. – mondta de nem hagytam ,hogy befejeze.
-Az ott marad,hagyjuk inkább – kiméltem meg egy magyarázkodásal.
-Rendben – bólogatot.
-5 perc és kezdünk – jött be Paul.
Együtt mentünk ki majd a fiúknál széjjel váltunk.Még utóljára viszanézett amielőtt a színpadra ment volna,amit én egy biztató mosolyal jutalmaztam.A tömeg hatalmas volt,nem gondoltam volna,hogy ennyien lesznek.Fannival az egész koncertet végig tomboltuk de sajnos jött az utólsó szám.
-Két nagyon fontos lányt hivnánk fel a szinpadra ,akiknek ez az egész nem valósulhatott volna meg,Köszönjük Rebeka és Fanni – mondta Liam.
Fanni elindult a szinpad felé de én maradtam a helyemen ,én ugyan oda fel nem megyek.Két szék volt a szinpad közepén,az egyiken helyet foglalt Fanni,de a másik érintetlenül maradt.
-Rebeka ,gyere te is  - mondta Louis.
Én elkezdtem hevesen csóválni a fejemet.Eszem ágába se volt felmenni a szinpadra.
-Háth legyen. – mosolygot gonoszul és elindult felém.Elöször nem tudtam,hogy mit akkar,de amiután már a hátán csüngtem” világos volt a terve mint a nap.A kis mocsok.Letett a székre majd valmi olyasmit súgott,hogy el ne próbáljak menni.A rajongók hangosan visítottak,néhányan még sirtak is.Szinte mindekinek a kezébe egy plakát volt.Nem volt mindegyik szimpla One Direction-ös voltak elégé perverzek is,mosolyra húztam a szám amikor láttam,hogy miket irtak rájuk.Nem is vettem észte ,hogy már elindult a WMYB.Amikor Harry szólója jött,ő hozzám lépet ,a kezét az arcomra tette és olyan közelre férközöt az arcomhoz ,hogy éreztem a meleg leheletét.Lefagytam,csak néztem,még pislogni se tudtam.Amiután véget ért a szólója vissza ment a fiúkhoz a szinpad elejére én pedig még mindig lefagytan ültem a székemen remélve ,hogy nem esek le.Vége lett a számnak Fannival lementünk mig a fiúk még fent a szinpadon beszéletek a rajongoknak.
-Mi volt ez? –  a szemöldökét Fanni.
-Semmi – mosolyogtam mint a tejbe tök. – Majd mesélek holnap – mondtam.
-Rendben – mondta.
Lassan a fiúk is  lejöttek a szinpadról majd elindultunk egy szórakozó helyre .Harryvel nem beszéltem semmit arról ami a szinpadon történt mivel ha ő nem kezdeményez beszélgetést róla akkor én se. Leültünk egy eldugot asztalhoz.Liam és én alig ittunk valamit.Mindenki nagyon jól szorakozot,addig amíg Fanni és Niall el nem akart menni kettesben” de Liammel meghiúsítottuk a tervüket.Sajnos ránk maradt az is ,hogy mindenkit a saját ágyába tegyük de ezt is megoldotuk úgyhogy nyugodtan hajtottam fejemet álomba.

7 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó rész,mint a tobbi is :) várom a kovetkezot:))

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Naagyon jó lett!! :D Imádom ahogy írsz! :D Várom a kövit! Xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen,de ketten irjuk! :D A kővetkező részt csak szerdán lesz fent! :*
      Beca x.

      Törlés
    2. Azt írtam volna csak a telefonom kijavította.. :\

      Törlés
  4. Sálálálá, én is ott tomboltam volna a közönségben, úgyis károlyi vagyok! :D

    VálaszTörlés