2013. július 23., kedd

Végreeee! ♥

     Az egyik ok amiért nagyon örülök a mai napon,hogy végre megjelent a Best song ever-nek a videó klipje.Hihetetlenül jó lett.Nem is gondoltam volna,hogy ez lesz a videóklipnek a témája.Olvastam még az egyik hirportálon,hogy Harry a kővetkezőt nyilatkozta a BSE-vel kapcsolatosan: „A Best Song Ever messze a kedvencem azok közül, amiket eddig csináltunk. Egy kicsit különbözik az eddigiektől, ez egy kicsit... kicsit erősebb. Nem úgy értem, mint a Slipknot vagy valami. Úgy értem... a dob erősebb, a gitár erősebb. Szóval, nekem tetszik." Már alig várom  a többi számot,de egyenlőre még a BSE videóklipjét is úgy nézem,mintha legelőször látnám.A másik ok pedig az lenne,hogy ma 8 óra 22 perctől van 3 éve One Direction.5 fiú és egy álom.Nem úgy lettek sikeresek ahogy gondolták,de a sors össze hozta őket egy mint egy banda és mára világ egyik legsikeresebb fiú bandájáva váltak.Igazán büszkék lehetünk rájuk.Sőt szerintem magunkra is,hogy egy ilyen rajongótáborba tartozunk.Személy szerint azt hiszem,hogy a legszebb ajándék számukra az lenne,hogy a BSE döntse meg a youtubon a 24 órás rekordot,amit Miley Cyrus vezet.Ez azt jelenti ,hogy minnél többször nézzétek meg.Remélem sikerülni fog.Ennyit szeretnék mondani velük kapcsolatosan.A másik téma a bloggal kapcsolatos.Fannival megbeszéltük és mivel,hogy ma mégis “ünnepelünk” felrakom a kővetkező részt.A részt 8 óra 22 perckor akkartam feltenni.De mivel van egy kis időeltoldódás Románia és Magyarország között még nem tudom mikor tegyem fel.Ennyi lett volna,mivel csak egy kis 
“rövid” bejegyzést akkartunk,ami egy picit hosszabra sikerült.

U.I: A twitteren már kialakúlóban vannak a One Direction-ös trendek,akinek van twitter fiókja,segitsen be,csináljunk világtrendet.
                                     
                                                                                       Beca x.
                                                                     



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése